Så starter yndlings-serierne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Webredaktøren-vb

På mandag er der sæson-præmiere på Medical Night, og udover at det betyder, at efteråret er nær, så glæder jeg mig til, at hverdags-underholdningen ikke kun står på CSI... eller arbejde ;) Hvilke serier regner I med trofast at følge dette efterår? Her bliver det primært Greys Anatomy, for Heroes og Lost, der ellers var mine favoritter er jeg kommet bagud med :angry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Uhh ja det er nogle gode serie måneder vi går i møde......her er mine favoritter :) Eastwick Vampire diaries (kan jeg desværre ikke følge med da jeg ikke længere har tv3 :angry: ) Pretty littel liars (måske stavet forkert) Ghost Wispere House Hvad med desperate housewifes...er det helt slut eller starter det op igen.....en af mine store favoritter.

Anmeld

27. august 2010

als-vb

Gray's anatomy den der anden en også på 4 med hende som var med i grey's dum (føler mig sku så skide god og klog og korrekt af at se det program) criminal minds er stadig en favorit. Vores første barn (hvis det kommer igen) og alt mulig andet skrammel... kald mig tv narkoman, kan klare det.

Anmeld

27. august 2010

Kirle-vb

Jajajajaja elsker serier!! Her er det Dexter, CSI las vegas, Weeds, Mentalist, 16 and pregnant, Desperate Housewives, House, Supernatural og Medium. Desværre kører Flight of the Conchords ikke længere :( Og ja jeg ser ALT for mange serier, men elsker at putte på sofaen med tæppe og en kop te når jeg er alene hjemme og så bare have marathon, så kan jeg sagtens nå at se en 3-5 stykker på en aften ;)

Anmeld

27. august 2010

Kirle-vb

uh ja criminal minds havde jeg jo lige glemt :D :D Og har lige opdaget to nye bbc serier ; jekyll og Sherlock som begge er nyfortolkninger af ja hvad deres titler indikere ;)

Anmeld

27. august 2010

Lars F-vb

Endnu engang har jeg ikke set et eneste afsnit af nogen af dem. De fleste har jeg ikke engang hørt om. Jeg ser ikke serier. Jeg kan måske se TV en aften, men chancen for at jeg er foran TV'et næste uge på samme tid er ca. 0.

Anmeld

27. august 2010

kongster-vb

Jamen Lars, alt det gode fåes jo på DVD!! Du skulle prøve 'Life on Mars' - den er skæg. Jeg elsker Gilmore Girls, SATC (stadigvæk :-) ), CSI, Criminal Minds og Life On Mars. Men ser det næsten kun på DVD, med mindre jeg tilfældigt falder over det på 'rigtigt' fjernsyn en aften.

Anmeld

27. august 2010

Kirle-vb

ja DVD eller optage på video/TVo ;)

Anmeld

27. august 2010

Lars F-vb

Jeg har et par sæsoner af '24 hours' på DVD, og lidt mini-serier ('Brothers in Arms', 'Angels in America', 'Taken'). Det er OK - men det tager mig lang tid at komme igennem mere end 5-6 afsnit. 'Life on Mars' ser OK ud - hvis den dukker op i 100kr-for-en-boks kassen tager jeg den ;-)

Anmeld

27. august 2010

Frunett-vb

Hmmm jeg får næsten aldrig set alle afsnit i tv hvis der er en serie jeg kan lide, så vi er begyndt at købe serierne på DVD :laugh: Følger dog lige nu Tudors på dr2 om mandagen, får ikke altid starten med meeen det går . ellers kan jeg godt lide : Sagen genåbnet ( idet hele taget engelske krimier) Greys anatomy CSI las vegas Bones Men som sagt køber som regel serier så vi får det hele med ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.