Yndlings- og hadereklamer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Rita-vb

Jeg er sååååå dårlig til reklamer. Jeg kan aldrig huske dem - og jeg aner ikke hvad det er en reklame for. :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

EmiliasMor-vb

Puuuha, jeg har MNAGE... :blush: Mange af dem er nævnt her, så gider egengligt ikke gentage igen... ;) :blush: Men har så sent som for 10 min siden, siddet og grint over Kiwimini reklamen, med de børn der tæller.. eeeen, dooooo, dreeeee :laugh: Synes simpelthen de er SÅ skønne de børn! Og jeg er stor tilhænger af, Britta og Klaus samt DSB reklamerne :silly: Lige mine humor.. B) Der kommer nok flere endnu ;)

Anmeld

24. august 2010

Det er stadig mig-vb

Hmmm, jeg må være den eneste der ikke ser én eneste reklame. Lige så snart der er optræk til reklamer, så har jeg zappet væk - selv på min postkasse har jeg frabedt mig både reklamer og aviser, og kanaler som TV3 hvor alt afbrydes af reklamer midt i programmerne, gider jeg SLET IKKE SE!! Sådan en rolig temaaften på DR2 er lige mig! :laugh:

Anmeld

26. august 2010

Pia S-vb

Jeg ELSKER Pede fra Wupti og så krokodillen og bjørnen fra Tulip. Harry og Bahnsen er ok. Oddset reklamerne er stor kunst - min søn elsker dem også! Jeg hader stort set dem, I andre har nævnt som hadereklamer. Derudover kan jeg ikke fordrage Sommersby reklamerne!

Anmeld

26. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja Wupti Pede er super - griner af ham hver gang.. ...og ja, Sommersby er bare såå træls. Den er også sjov den der med drengen der ser vægtløftning i TV, og lever sig så meget ind i det, at han fylder bleen :laugh: Har bare lige glemt, hvilken ble de reklamerer for :silly:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.