Yndlings- og hadereklamer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Spunk-vb

Som regel ser jeg ikke reklamer, for det er jo nærmest at sige frivilligt ja til hjernevask. Men alligevel sniger det sig ind på mig ind imellem. Synes faktisk at nogle af dem er ganske sjove. F.eks. Ikeas 'Hej-skat-onkel-arne-låner-lige-overkøjen'-testen. Og den fra interflora som kører lige for tiden - med det virkeligt crappy samlede og fuldstændig ubrugelige skab som får ros alligevel. Og så må jeg jo indrømme at Odsett-reklamerne (der er så meget kvinder ikke forstår) også kan få mig til at smile selvom jeg egentlig synes at de er lidt nedladende. Til gengæld kan jeg slet ikke klare dove-reklamerne. Der kørte en for nogle år siden om 'naturlige' kvinder som bare pissede mig vildt af. Og den der kører lige for tiden minder mig bare lidt for meget om den gamle allways-reklame (prøv det, prøv det).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

desirefinck-vb

Jeg elsker de reklamer fra Tulip med bjørnen og krokodillen. Og så kan jeg da også godt smile lidt af DSB harry hvor bendtsens forældre er med.

Anmeld

22. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg elsker viasat reklamerne...dem med nisserne.......jeg er færdig af grin over dem.... Så er der TDC reklamerne...de er også megeet sjove... Nybolig reklamerne er også ok.....dem med sneglene...der trækker jeg også på smilebåndet engang imellem..... Ellers så hader jeg reklamer....spild af tid.... Specielt DSB reklamerne...jeg HADER Harry og Bahnsen..... Brobizz reklamer hører i samme kategori......

Anmeld

22. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Spunk skrev:
den fra interflora som kører lige for tiden - med det virkeligt crappy samlede og fuldstændig ubrugelige skab som får ros alligevel. Og så må jeg jo indrømme at Odsett-reklamerne (der er så meget kvinder ikke forstår) også kan få mig til at smile selvom jeg egentlig synes at de er lidt nedladende.
Ja de er rigtig sjove begge to :laugh: Kunne aaaaldrig falde for én der samler skabe på den måde - der findes simpelthen ikke blomster nok i hele verden :laugh: ...de fra Oddset og også meget sjove. Måske er de nedladende, men jeg føler mig ikke specielt truffet - men prøv lige at tænke på PH - så har de vel alligevel en smule berettigelse :blink: Der er virkelig mange, som jeg synes er vildt irriterende - og så har de jo egentlig gjort deres virkning, for jeg har jo lagt mærke til dem... ...og jeg prøver bevidst at undgå at lade mig påvirke... Fx. tandpasta for isninger i tænderne, reklamer for bind - øj de er irriterende :(

Anmeld

22. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg synes altså også, TDC-naturisterne er søde. Til gengæld er jeg ved at brække mig over Riberhus - og dem der med piloterne, 3-stjernet pålæg... Dengang Dove lancerede reklamerne med de naturlige kvinder, var de først ude at fortælle, at nu castede de helt almindelige og naturlige kvinder - det syntes jeg godt om, indtil jeg så resultatet... Jeg fik ikke øje på en eneste med slapt maveskind eller appelsinhud eller anden naturlig 'slitage' - well, det var ikke fotomodeller, men ret pæne og velholdte damer. I øvrigt - det er meget sødt og sjovt, når en tyk, ikke-sexet mand skal være 'lækker' i en reklame, men man ser ALDRIG en tyk kvinde med ikke så meget tøj på - og ærligt talt tror jeg også, jeg ville blive pinligt berørt. Hvorfor er det nu lige?

Anmeld

23. august 2010

als-vb

Syntes tulip er gode med krokodillen og bjørnen, speciet den nye hvor en ven bjørn står bagved og vinker. og sneglene Hader: naturisterne, DSB, pålæg i flyveren, brobizz, bind og allermest den for svamp i underlivet...har du kløe og ildelugtende udflåd?...

Anmeld

23. august 2010

Trunte K-vb

als skrev:
Hader: naturisterne, DSB, pålæg i flyveren, brobizz, bind og allermest den for svamp i underlivet...har du kløe og ildelugtende udflåd?...
Eller dem rektal irritation - ih ja, anal kløe er liiiiige det jeg har lyst til at høre om midt i aftenkaffen :unsure:

Anmeld

23. august 2010

Trunte K-vb

... og så får jeg spat af bannerreklamer der går i gang med lyd lige når det passer dårligst og ikke gider stoppe igen :angry: Jeg har nu fattet at Jennifer Aniston i sin nye film gerne vil have en baby og at Kildemoes gerne vil sælge cykler til skolestart :P

Anmeld

23. august 2010

Kirle-vb

Må erkende at reklamer ikke er mig. Synes de generelt er enten fordummende eller bare møgirriterende. Men under min graviditet så græd jeg snot hver gang den lille hund græd mens nogle børn spiste noget i baggrunden kan ikke lige hvad. Men der undskylder jeg mig med at hormonerne var oppe og ringe! :) :D

Anmeld

23. august 2010

Mor til Isabell-vb

Jeg savner simpelthen de reklamer fra Scandic færgen tror jeg det var med Kaj og Bøje....'Hai Kaj'....'Halløj Bøje'....hehe...det var grineren den gang... :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.