Et ? til kvinderne herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Bruger vel ½ time om formiddagen (inkl FB, nordea og Hotmail), mens Alma sover i barnevognen. Og igen til aften en lille ½ time, lige inden min egen sengetid, men det er inkl mail, facebook og netbank. Stig synes det er rigtig fint at jeg bruger det. Hvis der er noget man lige skal have vendt, er der som regel nogle der svarer inden for kort tid. Sommetider spørger han til hvad vi skriver osv, nogle gange siger jeg; Det gider jeg simpelthen ikke forklare dig og andre gange læser jeg hele tråden højt. Stig bruger det ikke selv - han bruger faktisk sjældent computeren - Og plejer at drille ham med hans et-finger-system : 'The eagle strikes again..' ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Lars F-vb

Signe1704 skrev:
Min mand kan slet ikke sætte sig ind i at jeg gider sidde og skrive med vildt fremmede om (for ham) ligegyldige ting. Han synes kvinder er dybt underlige på det punkt ;)
Hum. Der er altså masser at mænd der bruger timevis på debatfora - men måske mere om biler og fodbold og politik osv end om børn. Der er ikke noget der tyder på at debatfora er en kvindeting. Men altså - man skal ikke forstå alting. Og slet ikke alting om sin partner. Så bliver det bare alt for kedeligt. Man skal heller ikke forklare alting, eller vide alting. Min kvinde gør en masse ting, som vi ikke er fælles om, og som jeg ikke ville gide. Jeg gør sikker osse en masse hun syn's er underligt - fx at hænge ud på debatfora. Og jeg har bestemt ikke tænkt mig at forklare hvad jeg laver på nettet, eller hvorfor. Jeg blander mig heller ikke i hvad hun bruger sin tid på. Når bare der er tid sammen, så er det kun godt med lidt tid hver for sig. Og nogen gange er det jo super hyggeligt at sidde med en kande the og hver sin bog, eller hver sin laptop, eller hvad der nu er.

Anmeld

17. august 2010

kongster-vb

Præcis! Jeg mangler min mand når han er i Paris - selvom han 'bare' sidder i den anden ende af stuen og laver sit. Men det er rart at sidde sammen i hver sin ende af stuen og lave hver sit. ... og så engang i mellem mødes i sofaen til en film eller snak

Anmeld

18. august 2010

Lars F-vb

Nemlig. Forleden sad vi i stuen med hver sin roman. Datteren kom ind, kiggede lidt, gik ud igen og kom tilbage med en bog, kravlede op i sofaen ved siden af mig, og satte sig til at læse lænet op af mig. Der sad vi så en times tid alle tre; super hyggeligt.

Anmeld

18. august 2010

Signe1704-vb

Det er rigtigt at det ikke kun er en kvindeting, men det er det i min mands øjne - ligesom at snakke længe i telefon ;) Han kunne aldrig finde på at debattere med fremmede på nettet eller snakke i telefon i næsten 3 timer med en god ven ( gjorde jeg igår med en veninde).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.