Et ? til kvinderne herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Signe1704-vb

Kan jeres mænd forstå i bruger tid herinde? Min mand kan slet ikke sætte sig ind i at jeg gider sidde og skrive med vildt fremmede om (for ham) ligegyldige ting. Han synes kvinder er dybt underlige på det punkt ;) (men han forstår jo heller ikke at jeg kan snakke i telefon i to timer - så længe har man da ikke noget at snakke om)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Caidas-vb

Han forstår det lige så vel, som jeg forstår at han gider at ligge og se fjernsyn hele aftenen. Nogle gange spørger jeg ham endda om hans mening, og så må jeg pænt læse hele tråden. Og han synes bedre om det end Facebook, for det er spild af tid. (og det er det her jo ikke)

Anmeld

14. august 2010

Signe1704-vb

Det er også sådan fordelingen er herhjemme - han har fjernbetjeningen, jeg computeren. Men tror egentlig han synes det er meget rart for så blander jeg mig ikke i hvad vi skal se :P GIDER simpelthen heller ikke sidde og glo på alt muligt ligegyldigt tv. Og det er meget sjældent jeg gider se en film.

Anmeld

14. august 2010

Webredaktøren-vb

Jeg tænkte netop på præcis det samme spørgsmål i går, så sjovt at det netop bliver stillet i dag :lol: Nå, men ikke for at kapre tråden, men et tillægsspørgsmål (håber det er ok, Signe ;) Hvor længe bruger I i gennemsnit ad gangen herinde, og spiller det ind om manden er hjemme eller ude?

Anmeld

14. august 2010

Signe1704-vb

Det er helt i orden. Jeg logger som regel på ved 20-tiden når de små er puttet og er så på on-off til ca kl 24 alt efter hvornår jeg går i seng. Det spiller som regel ikke den store rolle om manden er hjemme, men tirsdag er min venindes mand heller ikke hjemme (og min spiller kort med nogle venner), så der kan den godt stå på et par timers telefonopkald i stedet. Derudover kigger jeg engang i mellem i løbet af dagen hvis jeg lige har tid til overs eller alligevel tænder computeren.

Anmeld

14. august 2010

Caidas-vb

Jeg bruger da et par timer, hvor jeg springer lidt fra mail - FB - VB Kun om aftenen, når pigerne er lagt i seng. Og en enkelt gang i mellem om morgenen,(når manden er kørt på arb) hvis der er en tråd jeg absolut ikke må glippe.

Anmeld

15. august 2010

Soap-vb

Jeg er kun herinde når resten af huset sover eller af optaget af andet, og det er jo heller ikke det mest aktive forum så svært nemt at følge med selv om jeg ikke hænger her hele dagen

Anmeld

15. august 2010

NikiFin-vb

Nej, det kan han ikke forstå. Men det er hans problem. Jeg kan heller ikke forstå hans sindssyg lidenskab for dykning som han dyrker hver weekend og nogle gange i hverdagen, men ellers har ikke tid til sin familie. Han snakker også hele tiden i telefonen. Så har jeg en god undskyldning for mine dumme Inet snak og vi slår hinanden ikke ihjel. I hver fald ikke på grund af det nævnte :laugh: Derudover skriver jeg også i skype og andre forumer B)

Anmeld

15. august 2010

Det er stadig mig-vb

Sådan noget diskuterer jeg slet ikke med min kæreste! Vi har aldrig haft så meget som én computerdiskussion, hvad jeg bruger min fritid på kan da aldrig rage ham, såvel som jeg heller ikke interesserer mig for hvad han laver på nettet.... Jeg kommer på når ungerne er væk af vejen, ude at lege, over hos nogen, sover, er på værelset og lege ect.... Er her vel 1 time fordelt over hele dagen/aftenen. Der burde være sådan en tæller på, så man kan se hvor meget tid man reelt bruger her, for måske snyder det lidt :)

Anmeld

15. august 2010

NikiFin-vb

Webredaktøren skrev:
Jeg tænkte netop på præcis det samme spørgsmål i går, så sjovt at det netop bliver stillet i dag :lol: Nå, men ikke for at kapre tråden, men et tillægsspørgsmål (håber det er ok, Signe ;) Hvor længe bruger I i gennemsnit ad gangen herinde, og spiller det ind om manden er hjemme eller ude?
Jeg er her når jeg har tid og lyst. Ved ikke hvor langt tid i gennemsnit, fordi jeg kan være online her men samtidigt kan lave noget andet og slet ikke at kigge at skrive her. Men min aktiv tid kan være fra 0 op til 5 timer måske om dagen. Nu begynder jeg på skole og får ikke så lang tid til jer i de næste.... jeg ved ikke hvor mange måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.