Ravnemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Spunk-vb

Godt at høre :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Lars F-vb

Elverpigen skrev:
Det var det første min mand sagde til mig, her til morgen. Det viser sig at Sigrid havde været vågen et par gange i nat, og jeg har intet hørt :unsure:
Charmerende. Vågner han selv hver gang? Står han op med hende hver gang? Giv ham et los bagi, så skulle den sag være uddebateret.

Anmeld

18. august 2010

als-vb

har også perioder hvor jeg bare overhovedet ikke vågner når hun piver om natten, andre gange vælger jeg at overhøre når jeg syntes det er hans tur til at lette bagdelen ;), men som hovedregl er det mig der går ind til hende .

Anmeld

18. august 2010

Elverpigen-vb

Lars F skrev:
Elverpigen skrev:
Det var det første min mand sagde til mig, her til morgen. Det viser sig at Sigrid havde været vågen et par gange i nat, og jeg har intet hørt :unsure:
Charmerende. Vågner han selv hver gang? Står han op med hende hver gang? Giv ham et los bagi, så skulle den sag være uddebateret.
Næææ, det gør han ikke :unsure: Han var nu mest overrasket over at jeg slet ikke hørte at hun stod få meter fra mig og ville have lidt opmærksomhed ;) Som jeg skrev til Spunk, så mener han ikke noget ondt med det.

Anmeld

18. august 2010

Polyp-vb

Meget muligt at han ikke mener noget ondt med det ... men du blev jo såret,ik? Fortæl ham det! Og så gør ham lige opmærksom på, at når man har været med til det sjove (med mindre det var kunstig befrugtning) så er man også med til det grove, så hvis han har set og hørt barnet, så er det hans pligt at lade dig sove, da du jo tydeligvis har haft brug for det, og så selv hjælpe det barn han er FAR til ;_)

Anmeld

18. august 2010

Elverpigen-vb

LYP skrev:
Meget muligt at han ikke mener noget ondt med det ... men du blev jo såret,ik? Fortæl ham det! Og så gør ham lige opmærksom på, at når man har været med til det sjove (med mindre det var kunstig befrugtning) så er man også med til det grove, så hvis han har set og hørt barnet, så er det hans pligt at lade dig sove, da du jo tydeligvis har haft brug for det, og så selv hjælpe det barn han er FAR til ;_)
Jeg blev ikke såret :kiss: , mere overrasket over at jeg intet havde hørt. Og han tog sig af hende, og lod mig sove B) Han sagde det med et smil.

Anmeld

18. august 2010

lib1982-vb

Elverpigen skrev:
LYP skrev:
Jeg blev ikke såret :kiss: , mere overrasket over at jeg intet havde hørt. Og han tog sig af hende, og lod mig sove B) Han sagde det med et smil.
Dét er godt nok os sket her indtil flere gange... tror din underbevidsthed HAR registreret hende, men samtidig også, at han reagerede - og der er jo ingen grund til I begge er oppe vel ;) De første gange hvor min kæreste om morgenen spurgte om jeg havde sovet godt - på en lidt mærkelig måde, og han så fortalte mig at han havde været oppe flere gange, troede jeg næsten ikke på ham - fattede heller ikke, at jeg intet havde hørt :ohmy:

Anmeld

18. august 2010

Elverpigen-vb

lib1982 skrev:
Elverpigen skrev:
LYP skrev:
Dét er godt nok os sket her indtil flere gange... tror din underbevidsthed HAR registreret hende, men samtidig også, at han reagerede - og der er jo ingen grund til I begge er oppe vel ;) De første gange hvor min kæreste om morgenen spurgte om jeg havde sovet godt - på en lidt mærkelig måde, og han så fortalte mig at han havde været oppe flere gange, troede jeg næsten ikke på ham - fattede heller ikke, at jeg intet havde hørt :ohmy:
Tak det er rart at høre at man ikke er den eneste der kan sove fra den lille, selvom hun står næsten ved siden af mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.