Ravnemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Elverpigen-vb

Det var det første min mand sagde til mig, her til morgen. Det viser sig at Sigrid havde været vågen et par gange i nat, og jeg har intet hørt :unsure: Det skal lige siges at hun har lige været syg med feber (søndag aften til fredag morgen). Så som min far sagde, kunne det hænge sammen. Nu viste jeg at hun var rask, og så kunne jeg slappe helt af og sove igennem. Har I prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Signe1704-vb

Jævnligt ;) Det skal du ikke have det dårligt over. Hvis du havde været der alene skulle du nok have hørt hende, men nu vidste du jo din mand var der. Hvis jeg bliver tilstrækkelig udmattet hører jeg heller ikke noget. Havde et par gange da den lille var nyfødt og vågnede en del om natten (som de jo gør). Vores datter der lige var fyldt 2 på det tidspunkt havde en periode hvor hun reagerede på familieforøgelsen ved at vågne om natten. I den periode segnede jeg ind i mellem af træthed. Det var slemt.

Anmeld

14. august 2010

Kirle-vb

Ork ja. Engang imellem skal mor altså også sove en nat igennem og hvis der ingen fare er på færde jamen så sover jeg fint og er SVÆR at vække. Men sover som en fjer hvis han er sløj eller syg :)

Anmeld

14. august 2010

Elverpigen-vb

Signe1704 skrev:
Jævnligt ;) Det skal du ikke have det dårligt over.
Det har jeg som sådan heller ikke, det er bare første gang det er sket. Så det føles noget mærkligt. ;)

Anmeld

14. august 2010

Signe1704-vb

Det kan jeg godt forstå. Er du så totalt frisk idag?

Anmeld

14. august 2010

Elverpigen-vb

Det er jeg, og Sigrid er også ved at være på toppen igen. Hun har dog sovet rigtig meget i dag. Men det har også været en hård omgang hun har været igemmen. Lægen sagde at det nok var 3 dags feber. Det tog bare 4,5 dag :angry:

Anmeld

14. august 2010

Signe1704-vb

Det synes jeg tit de gør efter sygdom. Hun er sikkert frisk igen i morgen.

Anmeld

14. august 2010

Elverpigen-vb

Det håber jeg også, for vi skal til min farfars 90 års fødselsdag.

Anmeld

15. august 2010

Spunk-vb

Det var da heller ikke specielt sødt sagt af din mand - ved da at jeg selv ville tage sådan en kommentar lidt tungt, hvis jeg i forvejen har en periode hvor jeg føler mig som en dårlig mor. Mon ikke at du tit har været oppe med hende uden at han har hørt noget? Men til spørgsmålet: Ja, jeg sover tit fra at spunken kalder om natten. Jeg sover nemlig med ørepropper fordi manden snorker :laugh: . Sover meget let, og vågner derfor altid hvis jeg ikke har propper i.

Anmeld

18. august 2010

Elverpigen-vb

Spunk, han mener det ikke så alvorligt :) Han har bare ikke oplevet før at jeg ikke er vågnet lige med det samme. Så han syntes at det var noget mærklilgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.