Hun slår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Jeg vil kraftigt anmode om, at der ikke kommer flere upassende indlæg i denne tråd - altså fremover KUN indlæg der har med trådstarters emne at gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Johannamor-vb

Med en søn, der netop er fyldt 6, kender jeg en hel del børn, der er lige præcis omkring de 6, og jeg ved - både hjemmefra og fra nogle af de andre mødre - at børn i den alder IGEN udvikler noget, der minder om selvstændighedsalderen. Vi havde den sødeste 5-årige, men for tiden er vi vidner til kraftige vredesudbrud og højlydte frustrationer - og det er åbenbart helt almindeligt. Jeg ved ikke, om din datter også er lige omkring de 6, eller om hun er lidt yngre, men det kunne være en del af forklaringen. Derudover har jeg tænkt som flere andre: a) din datter reagerer sikkert på de følelsesmæssige spændinger, hun oplever derhjemme, og b) for mig at se er der mindre skam i at få den hjælp til sit barn, som man kan få, end at nægte barnet hjælp. Det som I skylder jeres barn er først og fremmest at få afklaret de dårlige forhold hjemme - og som mellemstation kan det bestemt være, at en psykolog kunne hjælpe jer til at finde ud af, hvad I kan gøre. Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.