Jeg er ret glad for tiny minymo. Vi har haft både jakker til sommer og vinter og flyverdragter i det mærke. Vi plejer at købe dem på udsalg til 300 kr, men i år (eller rettere sidste år) blev alt revet væk så der var ikke noget at komme efter.
Jeg ville ALDRIG give noget nær 1000 kr for en flyverdragt - i mine øjne er det bare snob eller nogle der har så mange penge at de ikke ved hvad de skal bruge dem på :laugh:
Jeg har før haft modeller fra H&M, mikk-line og diverse supermarkeder med blandet succes. Et par år fik jeg købt nogle der simpelthen var så tunge at min søn næsten ikke kunne bevæge sig med dem på. Et år købte jeg en med for der kunne tages ud og idéen var jo god nok for så kunne den også bruges når vejret var lidt midt imellem, men der sad en lynlås (til at tage foret ud med) som skar min søn i ansigtet :angry:
Dem fra H&M og Mikk-line har været rigtig gode. I år har vi en til datteren fra et supermarked som min mor købte for 50 kr i januar - den virker rigtig lækker.
Jeg skal selv på jagt efter en til lillebror for der var ikke nogen i arvetøjet :P Jeg vil kigge i supermarkeder, H&M og Nameit.
Mine kriterier er at den skal være blød og behagelig, kunne kommes i varmeskab og selvfølgelig være i beavernylon. Jeg håber at finde en der koster max 300 kr.
Anmeld