Kalle & Co flyverdragt og thermotøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Spunk-vb

Har i en 3. derhjemme, eller har barnet den ene på frem og tilbage? Man skal vel også have noget de kan lege i derhjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

als-vb

Spunk skrev:
Har i en 3. derhjemme, eller har barnet den ene på frem og tilbage? Man skal vel også have noget de kan lege i derhjemme...
Vi har en flyverdragt hjemme og så en i dp. Da vi kører frem og tilbage har hun bare en vinterjakke på.

Anmeld

10. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Nej vi har ikke en 3. flyvedragt og vi har aldrig hat brug for det.......

Anmeld

10. august 2010

Signe1704-vb

Jeg er ret glad for tiny minymo. Vi har haft både jakker til sommer og vinter og flyverdragter i det mærke. Vi plejer at købe dem på udsalg til 300 kr, men i år (eller rettere sidste år) blev alt revet væk så der var ikke noget at komme efter. Jeg ville ALDRIG give noget nær 1000 kr for en flyverdragt - i mine øjne er det bare snob eller nogle der har så mange penge at de ikke ved hvad de skal bruge dem på :laugh: Jeg har før haft modeller fra H&M, mikk-line og diverse supermarkeder med blandet succes. Et par år fik jeg købt nogle der simpelthen var så tunge at min søn næsten ikke kunne bevæge sig med dem på. Et år købte jeg en med for der kunne tages ud og idéen var jo god nok for så kunne den også bruges når vejret var lidt midt imellem, men der sad en lynlås (til at tage foret ud med) som skar min søn i ansigtet :angry: Dem fra H&M og Mikk-line har været rigtig gode. I år har vi en til datteren fra et supermarked som min mor købte for 50 kr i januar - den virker rigtig lækker. Jeg skal selv på jagt efter en til lillebror for der var ikke nogen i arvetøjet :P Jeg vil kigge i supermarkeder, H&M og Nameit. Mine kriterier er at den skal være blød og behagelig, kunne kommes i varmeskab og selvfølgelig være i beavernylon. Jeg håber at finde en der koster max 300 kr.

Anmeld

10. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Åhhh ja jeg skal da også have fundet til bette :dry: han kan jo ikke passe den aflagte fra den store :huh: og han skal starte i dp 1 oktober så jeg må hellere begynde at lure lidt rundt.... Jeg vil kigge i Bilka, H&M og kære børn.......og har nogenlunde de samme kriterier som signe.....

Anmeld

11. august 2010

BAJM-vb

Vi har brugt Color Kids de sidste par år og vœret glade for dem. De er gerne på tilbud til 300kr. I år vil den store på 7 år har to-delt så nu må jeg ud og finde noget der er godt på den front. En af jer nœvnte to-delt Patrick som god så det er helt sikkert en mulighed og dejligt at vide for det er et virvar af mœrker. Et år da drengen var 3 år var alt revet vœk og jeg blev nødtil at købe en Ticket to Heaven, kostede 1100 kr. Hvor var den skuffene, den var hverken vandtœt eller slidstœrk og det var dengang han kun var 3 år.

Anmeld

11. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Vi har i hvert fald gode erfaringer med Patrick :) vindtæt, vandtæt og ekstrem slidstærk. Ikke på noget tidspunkt i vinter var han kold eller våd når vi hentede ham. Og de havde altså været ude hele dagen..... Vores den store på 3,5 år havde en 2 delt sidste år da det var det eneste der var tilbage da vi købte, men han kunne ikke helt selv finde ud af at tage det på så vi har købt flyverdragt i år. Men nu er din jo 7 år så det har han jo helt styr på det der med selv at tage tøj af og på..... Håber I alle finder noget som I er glade for :)

Anmeld

11. august 2010

BAJM-vb

Checkede lige Bilkas tilbuds avis og de har ingen pt. men det kan godt vœre jeg er lidt for tidligt ude. De fleste andre i skolen har to-delt, nok der ønsket kommer fra. Og ja det kan han sagtens klare. Og godt den er slidstœrk for han er virkelig hård ved sit tøj, isœr bukser som der hurtigt går hul i. Men datteren på 5 har stadig flyverdragt.

Anmeld

11. august 2010

Heidi Nielsen-vb

De har lige haft vintertøj på tilbud i sidste uge i Bilka ;) men jeg er sikker på at det nok skal komme på tilbud igen inden vinteren for alvor sætter ind.....de har det på bus hele tiden fra nu af så mon ikke du er heldig at finde noget....

Anmeld

11. august 2010

Soap-vb

Signe1704 skrev:
Jeg er ret glad for tiny minymo. Vi har haft både jakker til sommer og vinter og flyverdragter i det mærke. Vi plejer at købe dem på udsalg til 300 kr, men i år (eller rettere sidste år) blev alt revet væk så der var ikke noget at komme efter. Jeg ville ALDRIG give noget nær 1000 kr for en flyverdragt - i mine øjne er det bare snob eller nogle der har så mange penge at de ikke ved hvad de skal bruge dem på :laugh: Jeg har før haft modeller fra H&M, mikk-line og diverse supermarkeder med blandet succes. Et par år fik jeg købt nogle der simpelthen var så tunge at min søn næsten ikke kunne bevæge sig med dem på. Et år købte jeg en med for der kunne tages ud og idéen var jo god nok for så kunne den også bruges når vejret var lidt midt imellem, men der sad en lynlås (til at tage foret ud med) som skar min søn i ansigtet :angry: Dem fra H&M og Mikk-line har været rigtig gode. I år har vi en til datteren fra et supermarked som min mor købte for 50 kr i januar - den virker rigtig lækker. Jeg skal selv på jagt efter en til lillebror for der var ikke nogen i arvetøjet :P Jeg vil kigge i supermarkeder, H&M og Nameit. Mine kriterier er at den skal være blød og behagelig, kunne kommes i varmeskab og selvfølgelig være i beavernylon. Jeg håber at finde en der koster max 300 kr.
Jeg er mega snob så eller har alt for mange penge for har lige givet 1499 kr for en flyverdragt :laugh: :laugh: :laugh: Men det må du gerne syns, det har jeg ingen problemer med :) Jeg betaler gerne for kvalitet og ikke mindst design, det skal fungere og det skal være smart :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.