veninder søges i århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Charlotte d. 17.-vb

Pia74 skrev:
Oki, jeg ser også nu at dette er halvgammelt tråd :) Jeg synes ikke at der er så mange østjyder her, dette er måske mest sådan et sjællendere-forum ;)
Jeg er også østjyde, og tidligere har der været flere, fx Heidi et-eller-andet. Hvad med Kirsten - hende med to store piger og en schäferhund? Hvor blev hun egentlig af? Hun var vist også fra Århus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Pia74 skrev:
Oki, jeg ser også nu at dette er halvgammelt tråd :) Jeg synes ikke at der er så mange østjyder her, dette er måske mest sådan et sjællendere-forum ;)
Jeg er også østjyde, og tidligere har der været flere, fx Heidi et-eller-andet. Hvad med Kirsten - hende med to store piger og en schäferhund? Hvor blev hun egentlig af? Hun var vist også fra Århus.
ÅÅH jaaa, Kirsten, hende tænker jeg faktisk også på engang i mellem. Ja gudved hvad der blev af hende.....vi havde ellers mange sjove tråde :) Kan du huske Ingolf?? Eller var det før din tid?

Anmeld

9. oktober 2010

Charlotte d. 17.-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Charlotte d. 17. skrev:
Pia74 skrev:
ÅÅH jaaa, Kirsten, hende tænker jeg faktisk også på engang i mellem. Ja gudved hvad der blev af hende.....vi havde ellers mange sjove tråde :) Kan du huske Ingolf?? Eller var det før din tid?
Jeg har været her lige så længe som du, Helene - eller Gitte Medegaard... I hvert fald 12 år, måske længere. Så Ingolf - jo tak!

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, det er blevet til nogle år efterhånden, nu jeg sidder og tænker over det!! Gud egentlig hvor vildt!!! Ja, Ingolf, hahahahahaha....tror det var Erik Willumsgaard der var Ingolf...han var i hvertfald Jack Nicholson og jeg var Meryl Streep, det havde vi megen sjov ud af. Men det var vist kun os der kunne se det sjove :laugh:

Anmeld

9. oktober 2010

als-vb

der er en del der ikke er fra det københavnske, vi er 3-4 stykker der er fra kolding området, og der e´n fra fredericia og en fra odense osv. Så er ikke så sjællænder domineret ;)

Anmeld

10. oktober 2010

Pia74-vb

Als, jeg er jo også fra Midtjylland hvis man kigger på kortet, så alt under Kolding er for mig tyskere eller sjældendere :laugh:

Anmeld

10. oktober 2010

Soap-vb

Århus er da østjylland så hvor mon du bor Pia74 ? :laugh: :laugh:

Anmeld

10. oktober 2010

MetteNB-vb

Åh ja Kirsten. Jeg tænker også nogle gange på, hvordan det går med hende. - og til Davids_mor - TILLYKKE MED BRYLLUPPET. Jeg regner med, det er i dag, du er blevet gift. Håber, du har haft en dejlig dag. Jeg er selv jyde, men holder til lidt længere nede i landet ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.