veninder søges i århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Davids_Mor-vb

Hej, mit navn er Lene,jeg er 30 og har en søn på 15 ½ mdr som heddder David. Jeg er forlovet med Flemming,vi skal giftes d.10.10.2010 :) Jeg er godt i gang nmed pædagogstudiet,startede i feb 2010,så skal ud i min 1.praktik her d.23.08. Jeg har ikke nogle veninder i Århus og omegn men vil meget gerne have det. Nogen der er intereseret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Soap-vb

Jeg er altid frisk på en kop kaffe :)

Anmeld

7. august 2010

Davids_Mor-vb

Jeg er dog ikke kaffedrikker ;) Men fortæl mig lidt om dig selv,tak.

Anmeld

7. august 2010

Soap-vb

Nååårh du er også kræsen med hvem du vil omgåes :laugh: :laugh: 31 år , gift , hjemmegående af egen fri vilje og passer mine børn selv, villa, vovhund og stationcar ;) :laugh:

Anmeld

8. oktober 2010

Pia74-vb

Soap skrev:
Aj Soap, det er gået min næse forbi, at du er århusianer :) Hvor henne I Århus bor du, hvis jeg må spørge?

Anmeld

9. oktober 2010

Soap-vb

Pia74 skrev:
Soap skrev:
Aj Soap, det er gået min næse forbi, at du er århusianer :) Hvor henne I Århus bor du, hvis jeg må spørge?
Jeg bor så ikke i Århus mere, er flyttet længere nord på ;)

Anmeld

9. oktober 2010

Pia74-vb

Oki, jeg ser også nu at dette er halvgammelt tråd :) Jeg synes ikke at der er så mange østjyder her, dette er måske mest sådan et sjællendere-forum ;)

Anmeld

9. oktober 2010

Soap-vb

Det ka da være, jeg syns generelt ikke der er mange herinde :laugh:

Anmeld

9. oktober 2010

Pia74-vb

Der er registreret over 2000 men det er da klart at der er en kernegruppe som er meget lille og så nogle som mig, som kun er med i perioder ^^

Anmeld

9. oktober 2010

Soap-vb

Ja der er ikk plads til andre i den lille gruppe :laugh: Og så er der os som maser os på alligevel :laugh: ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.