Kongelige tvillinger - tillykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Signe1704-vb

Spunk skrev:
Ja, så begynder massehysteriet nok igen ;) Men det er nok også lidt nemmere at få 4 børn når man ikke arbejder 200 dage om året og har ansatte til det grove arbejde...
For ikke at forglemme barnepiger når man trænger til at få sovet :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Spunk-vb

OMG - det ville være skøøøøønt!

Anmeld

6. august 2010

Frunett-vb

KH Bibi skrev:
Årh nej; ik' igen :(
Helt enig

Anmeld

6. august 2010

Signe1704-vb

Spunk skrev:
OMG - det ville være skøøøøønt!
Ja så kunne man sagtens tage en håndfuld unger mere :laugh:

Anmeld

6. august 2010

Det er stadig mig-vb

Jaaa, hvis jeg havde de samme muligheder mht parnepiger osv, så ville jeg nok have fået børn til jeg segnede.... Og så kunne den personlige træner få mig i topform på rekord tid, og hofdamen kunne style mig til perfektion, og frisøren sætte mit hår og lægge den rette make-up til når jeg forlod palæet, imens den private kok sørgede for menueerne når jeg vendte tilbage med rollingerne og en knækket hæl på Pradaskoen!! :laugh:

Anmeld

6. august 2010

Signe1704-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jaaa, hvis jeg havde de samme muligheder mht parnepiger osv, så ville jeg nok have fået børn til jeg segnede.... Og så kunne den personlige træner få mig i topform på rekord tid, og hofdamen kunne style mig til perfektion, og frisøren sætte mit hår og lægge den rette make-up til når jeg forlod palæet, imens den private kok sørgede for menueerne når jeg vendte tilbage med rollingerne og en knækket hæl på Pradaskoen!! :laugh:
Sådan et liv ville jeg også gerne have ;)

Anmeld

6. august 2010

kongster-vb

Ditto!

Anmeld

6. august 2010

Det er stadig mig-vb

Signe1704 skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Sådan et liv ville jeg også gerne have ;)
Man synes bare at livet SKAL være realistisk, ikk? :laugh: Ville slet ikke egne mig som hverken kendt eller kongelig, for jeg er simpelthen så jordbunden og hooked på det hårde liv, at tanken om en hver form for luksus virker meningsløs for livets dybere mening. Men indrømmer, jeg ER også speciel. :)

Anmeld

6. august 2010

Signe1704-vb

Jeg vil absolut heller ikke være kendt men ville meget gerne leve sådan og samtidig være helt ukendt :laugh:

Anmeld

6. august 2010

kongster-vb

:-) Da jeg havde været på Bali i to måneder og var blevet vartet op i hoved og den anden ende non-stop uden andre pligter end at snorkle og spise, da glæædede jeg mig til at komme hjem og gå på arbejde og have hverdag igen :-) Så jeg forstår dig godt. Dog kunne jeg godt vænne mig til luksus i form af barnepige 24-7 som altid kunne tage over med et minuts varsel, samt rengøringshjælp og kok. Så kunne jeg nøjes med at arbejde og nyde at være sammen m ungerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.