Jeg ordnede de papirer for 25 år siden, så jeg kender ikke den opdaterede fremgangsmåde, men jeg ved dog, at man kan ordne det hele blot man har digitalsignatur.....men hvor er jeg ikke så sikker på.
Og så vil jeg lige komme med et lille tip/råd, og det er, at JEG synes du skal drøfte det med dine børn først (når de har alderen til at forstå det), for hvis man giver sin krop til videnskaben, så kan børnene ikke holde en begravelse for dig, da der så ikke er nogle jordiske rester tilbage. Det kan godt være svært for ens børn at tackle, mine børn kunne næsten ikke rumme tanken da de var yngre. Så den gang fik jeg lavet en klausul, så div efterladenskaber kan blive begravet efter børnenes ønske.
Om dette også er lavet om, tør jeg ikke sige noget om. Men vil blot sige, at du lige skal tænke det ordenligt igennem for dine børns skyld. :)
....du ved, nogle børn har måske brug for at 'sige farvel' eller have en grav, eller hvad det nu kan være der synes at trøste dem. Jeg blev nødt til at tage udgangspunkt i, at jeg kunne dø når som helst, og mens ungerne var små, og at ville være synd for dem, hvis de ikke kunne rumme min - måske, noget anderledes excit.
Nu hvor de er voksne er de okay med det.
Men så har jeg jo fået tre små igen, som ikke kan rumme tanken :laugh: :laugh:
Anmeld