Hetz mod Thorning og Lene Espersen eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Polyp-vb

Jeg stemmer på Frede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

k11923-vb

Jeg synes faktisk også, LE har den værste sag. Politikkerne har også ret til ferie og privatliv, men med en ministerpost må man altså være indstillet på, at der er ting, man bare SKAL deltage i. Danmark er ikke tjent med en deltidspolitiker på så vigtig en post. Politikerne skal jo helst være fejlfri, men jeg kan altså godt forstå, hvis man får rodet lidt rundt i skattereglerne. HTS har forsøgt at få størst mulig fordel hos skat. Gør vi ikke allesammen det? Ulovligheden og problemerne opstår, fordi hun har givet forskellige oplysninger. Det er hamrende utroværdigt og en rigtig dårlig sag. Hun skulle have fået det hele tjekket ordentligt igennem første gang, og sikret sig, at der ikke var mere at komme efter. Utroværdighed er skidt, men jeg mener dybest set at skat og privatøkonomi er op til folk selv. Jeg synes fusk med rejsebilag, høje restaurant regninger, møder og seminarer på eksotiske steder o.s.v. er et langt større problem. Her snyder og misbruger man borgernes penge og tillid i en betroet stilling.

Anmeld

8. august 2010

lib1982-vb

k11923 skrev:
Politikerne skal jo helst være fejlfri, Jeg synes fusk med rejsebilag, høje restaurant regninger, møder og seminarer på eksotiske steder o.s.v. er et langt større problem. Her snyder og misbruger man borgernes penge og tillid i en betroet stilling.
Er på ingen måde enig i, de skal være fejlfri, de er altså også 'kun' mennesker.. MEN de skal holde op med at lyve, og så være ærlige omkring at man har fucket op - PRÆCIS lisom alle andre mennesker gør ind imellem!! Ku til gengæld ikke være mere enig i forhold til alle de regninger og bilag der dukker op hele tiden... syns sgu ikke det er i orden, at jeg skal betale for, at politikere skal svineæde på fine dyre restauranter... har vi andre sgu da ikke råd til at gøre flere gange i måneden :angry: 1000,- pr. mand pr. middag syns jeg godt nok er i overkanten... kan gå med til, at man laver et beløb pr. år og så må de jo selv finde ud af om de vil spise 100 gange eller 2!

Anmeld

9. august 2010

Pia74-vb

Jeg synes, at det er en overkill - og at der ikke er nogen politiker eller partier, som ikke tyr sig i disse beskidte tricks, når de kan ;) Jeg synes at det er ærgeligt, at man skal stemple politikerne pga. deres mediatryk frem for deres holdninger. Jeg er ganske sikker på, at kraver man længe nok, så ville man kunne finde noget tilsvarende om alle politikere.... det kræver bare et fængslende overskrift, lidt overdrivelse til at starte med og så kører møllen. :angry:

Anmeld

10. august 2010

lib1982-vb

Pia74 skrev:
Jeg synes, at det er en overkill - og at der ikke er nogen politiker eller partier, som ikke tyr sig i disse beskidte tricks, når de kan ;)
PRÆCIS - de burde bare holde sig til, hvad DE kan og vil i fremtiden, ikke hvad alle de andre IKKE kan og vil og bla bla bla :angry:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.