Mødregruppe for donorbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Trine71-vb

Hej Christina Velkommen til ;) Det er længe siden jeg har været på her...er mest inde på baby.dk Jeg er 39 år og har en datter på 6 måneder (på lørdag) med en åben donor. Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har lyst :) Venlig hilsen Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

mariamiss6-vb

dorthemus skrev:
Hej Christina Velkommen til ;) Det er længe siden jeg har været på her...er mest inde på baby.dk Jeg er 39 år og har en datter på 6 måneder (på lørdag) med en åben donor. Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har lyst :) Venlig hilsen Dorthe
Hehe hvad sørensen, kommer du også her :) Jeg troede jeg havde sendt folk til dig lol ;) Velkommen til alle, nye som gamle kendte :)

Anmeld

26. november 2010

Trine71-vb

Hihi jeg er alle vegne...fnis :D

Anmeld

22. januar 2011

trækrone-vb

Jeg er 37 år og skal i næste uge igang med ensemination med åben donor. Jeg er også interesseret i mødregruppe for donorbørn. Er der evt. nogle kvinder herinde som er omkring samme sted i 'donor-forløbet' som jeg? I så fald vil jeg gerne starte en gruppe i København og omegn med det formål at mødes af og til og vende de forskellige tanker der kommer.

Anmeld

22. januar 2011

Trine71-vb

Hvor spændende...rigtig meget held og lykke ;-) Jeg blev gravid i første hug på Stork Klinik og har nu den dejligste datter på 8 måneder <3 Mvh Dorthe

Anmeld

23. januar 2011

trækrone-vb

Tillykke. Det var da nemt og hurtigt. Måske kan jeg være ligeså heldig.

Anmeld

23. januar 2011

Trine71-vb

Det håber jeg også :-) Jeg valgte også en åben donor...hvor skal du insemineres henne?

Anmeld

23. januar 2011

Webredaktøren-vb

Jeg kan her anbefale filmen 'The Kids Are All Right', som vi de næste par uger har 5 stk. på højkant af. Hvis I ikke allerede har set den, så tager den via en humoristisk vinkel fat på temaet om donorbørn. DELTAG I KONKURRENCEN HER!

Anmeld

24. januar 2011

Trine71-vb

Okay super :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.