Mødregruppe for donorbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Mormedmere-vb

Hej Trine, Jeg vil meget gerne være med, hvis du stadig er interesseret i en gruppe for donormødre og børn. Jeg er mor til en datter på 15 måneder, som er donorbarn. kh Ellens mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

RBP-vb

Hej Jeg syntes det er en god ide med mødregruppe for donordørn. Har selv en donor søn på knap 9 mdr sammen med min registrerede partner. Tror bestemt at han vil have nogle spørgsmål når han bliver ældre og selvom vi føler os rimelig klædt på til det, kunne det jo være rart at kunne vende det med nogen som er i lign. sit. mvh RBP (første indlæg her på vores børn)

Anmeld

8. september 2010

Trine71-vb

Ang. forskellen på donorbørn og andre børn som heller ikke kender deres far er vel, at man som kvinde har taget et bevidst valg for at få et barn. Det er ihvertfald det jeg har gjort for at få min datter som blev født for 15 uger siden :) Knus Dorthe

Anmeld

8. september 2010

Webredaktøren-vb

dorthemus skrev:
Ang. forskellen på donorbørn og andre børn som heller ikke kender deres far er vel, at man som kvinde har taget et bevidst valg for at få et barn. Det er ihvertfald det jeg har gjort for at få min datter som blev født for 15 uger siden :)
Det lyder på mig som en fornuftig skelnen :) God fornøjelse med den lille ny - er det hårdt at stå med alene eller har du en stor familie/venner, der hjælper til?

Anmeld

8. september 2010

Trine71-vb

Tak :) Næhh det er overraskende nemt..haha :laugh: Jeg har fået et nemt barn og jeg nyder morrollen fuldt ud. Og så er jeg jo også forskånet for de problemer som nogle af mine veninder har med deres børns fædre efter de er gået fra hinanden. Det er sgu ikke altid nemt - når man er helt alene med sit barn er man jo alene om at beslutte og bestemme alting og det gør livet noget lettere, synes jeg. Knus Dorthe

Anmeld

8. september 2010

Webredaktøren-vb

Ja, der kan sikkert være en del fordele ved selv at bestemme alt ;)

Anmeld

12. september 2010

Laurie-vb

Er det en mødregruppe som skal oprettes på internet, eller 'IRL'... og i så fald hvor i landet?

Anmeld

12. september 2010

Trine71-vb

I København ;-)

Anmeld

13. september 2010

Laurie-vb

tak.... kender måske nogen, som kunne være interesseret. Hun er dog ikke på VB, vil jeg tro. Altså en tanke jeg fik i dag... når barnet spørger 'hvem er min far'? hvad svarer man så... 'vent til du bliver 18, så får du svaret?'

Anmeld

25. november 2010

cp75-vb

Hej. Det lyder som en super god ide med denne 'mødregruppe'. Jeg kan se det er et stykke tid siden dette opslag er blevet skrevet, men jeg håber ikke det er for sent at melde sig til. Jeg vil meget gerne være med i debatten. Jeg er selv single og har en lille datter på 5 uger - hun er kommet til med en ukendt donor. Jeg synes jeg har en del spørgsmål og ting det bare kunne være rart at vende med andre i samme situation. Jeg er 34 år og bor i Nordsjælland. Venlig hilsen Christina.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.