P-stav...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

Tina2

Min læge har sagt at den giver meget uregelmæssige menstruationer og at den KAN vandre..... Så ikke noget for mig.

Hvad med p-ring? Den har jeg hørt skulle være god....

Knus Tina (på p-piller)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

mariamiss6

Min læge ville ikke give mig den, han synes ikke den er udviklet godt nok.... Den er for uregelmæssig, og man kan ikke styre hormonerne i den, altså der er ikke et jævnt flow i hormonudslippet....  Og så synes han det va rnoget gris at skulle skære i mig hve rgang den skulle tages ud....

Derfor har jeg kobberspiral, for min læge syntes vi helt skulle prøve at undgå hormonerne, hvis nu det virkede, var det jo en god ting.....

Kloster, hvad skete der da du havde kobberspiral?

Anmeld

5. september 2009

Kloster

Tina2 skriver:

Min læge har sagt at den giver meget uregelmæssige menstruationer og at den KAN vandre..... Så ikke noget for mig.

Hvad med p-ring? Den har jeg hørt skulle være god....

Knus Tina (på p-piller)

Hej.

Jeg tager pt p-piller, men idet jeg snart runder de 35 år ( bliver 33 i dec) og er ryger, skal jeg til at tænke på andet end p-piller.

Havde så mange problemer med min kobberspiral dengang jeg havde den. Styrtblødte virkelig meget i 12 dage om måneden. Plus at det var flere stillinger ved samleje, hvor manden kunne nærke de "stålvejere" på trods af der var blevet klippet af dem flere gange.

Kunne ikke lige forestille mig en p-ring, da jeg har en ide om, at den må manden sgu da også kunne mærke...

Kloster

Anmeld

5. september 2009

mariamiss6

Kloster skriver:

Hej.

Jeg tager pt p-piller, men idet jeg snart runder de 35 år ( bliver 33 i dec) og er ryger, skal jeg til at tænke på andet end p-piller.

Havde så mange problemer med min kobberspiral dengang jeg havde den. Styrtblødte virkelig meget i 12 dage om måneden. Plus at det var flere stillinger ved samleje, hvor manden kunne nærke de "stålvejere" på trods af der var blevet klippet af dem flere gange.

Kunne ikke lige forestille mig en p-ring, da jeg har en ide om, at den må manden sgu da også kunne mærke...

Kloster

P-ringen sidder helt oppe om livmodermunden, så med mindre an bogstaveligt talt går HELT i bund burde den ikke genere ham.... og skulle han alligevel nå op til din p-ring, er den jo en cirkel, altså med hul i midten, så der er jo "plads" til ham alligevel, og den stikker jo ikke sådan en....

jeg tror at jeg ville overveje p-ring i dit tilfælde.... du kan da prøve den om ikke andet, mener en pakke passer med 3 måneder, som p-piller, så det er vel et forsøg værd...

min søster bruger dem, og hun er meget tilfreds....

Anmeld

6. september 2009

Slettet

Kloster skriver:

hej.

Har overvejet at skifte mine p-piller ud med p-stav.
Er der nogen her, der har erfaring med den??

Kloster

Hej

Jeg har p-stav i armen lige nu, jeg har haft den i 2½ år og har været super glad for den.
Det eneste minus ved den er, at jeg har fået en smule teenagehud som bivirkning af den...

Anmeld

6. september 2009

Slettet

Kloster skriver:

Hvis du ikke skal have flere børn kunne du jo bare helt lukke babyfabrikken, eller din mand kunne??
Det har vi planlagt efter det næste barn.. 

Anmeld

6. september 2009

Bondepigen

Hvad med en p-sprøjte, der holder i 3 mdr. af gangen, ved der er et par stykker herinde der bruger det. Jeg har ikke selv prøvet, men overvejer det kraftigt, da min kobberspiral giver meget kraftige blødninger...

Anmeld

6. september 2009

Nanna1985

Jeg har selv haft en p-stav, men fik den pillede ud efter knap at have den siddende i 2 år.. Det første 1 ½ år gik fint, uden mens.. Derefter begyndte jeg bløde 5 af gangen og så 1 uges pause, det blev jeg rigtig træt af og så fik jeg pillede den ud..

Anmeld

6. september 2009

Kloster

Swips.. skriver:

Hvis du ikke skal have flere børn kunne du jo bare helt lukke babyfabrikken, eller din mand kunne??
Det har vi planlagt efter det næste barn.. 

Hej.

Jeg vil ikke steriliseres, da jeg ikke med 100% sikker, ville kunne sige "nej" hvis manden ville have flere børn.
Det er manden, der ikke vil have flere børn, men han vil ikke steriliseres, da der ikke er nogen der skal røre og kappe hans streng...
Mande-ting....

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.