Hihi nej, jeg har lige rettet det til 9 Juli. Det er Mandag D 9 August jeg skal til et vigtigt møde :laugh: ....og hun fik børnene som planlagt EFTER vi kom hjem fra Bulgarien.
Men sjovt med børnebørn selvom jeg er LIDT skuffet over at de får TO drenge istedet for to piger, eller en dreng og en pige. Det har jeg også fortalt dem!!!!! :laugh:
Som mor til 6 drenge og kun en pige, så vil man altså ha' tøser...og mange af dem.
Bortset fra det, så skal din søn nok komme efter det. Børnehaven bliver jo en lille forberedelse til skolen, hvor han jo bliver nødt til at 'høre efter' og gøre hvad han får besked på, selvom han er stædig og ikke rigtig er typen. Der er også en masse gruppearbejde, og en masse tagen tøjet af og på selv osv....
Og så er vuggestuen jo generelt et sted hvor børn udviklingsmæssigt leger paralelt og ikke så meget med hinanden. I børnehaven holder paralellegene op og bliver erstattet af alm leg og gruppelege. Så der er jo helt klart et spring fra at rende 'ensomt' rundt med skovlen og vente på nogen hægter sig på, til børnehavelivet.....som iøvrigt går enormt hurtigt, for at blive erstattet med skolelivet.
Anmeld