Det der med overtræksstof er smart, men vores lædermøbler har meget bredde og lave armlæn, så det kan ikke sidde på - jeg har nemlig prøvet :)
Jeg ryger temmelig sikkert ud i en omgang læder igen, men går så fra sort over til brun okse, for at prøve noget andet.
Og dem vi har nu er for høje, synes rygstykket går helt op om nakken op én, så noget lavere vil nok være bedre.
Jeg orker ikke at vaske betræk så ofte, har netop hjulpet overboen med at sætte sådan noget betræk tilbage på hynderne og det var IKKE en speciel nem opgave og resultatet blev da heller ikke som 'nyt' men så netop en smule vasket ud og en lille bitte smule bulet ud. Men hun var glad nok :)
Dem vi har nu har holdt 6 år, grunden er nok, at der kun var ægte læder på alle slidflader og læderlook på resten. Man skal nok ud i ægte læder over alt.
De her er lige gået op i syningerne mellem sæderne - mørnet væk :)
Mit problem med læder strander også mere på, at jeg klister fast til sæderne når det bliver varmt, hvorfor jeg alligevel altid sidder på en plaid. Og så er jeg lidt træt af selve looket!
Men siddekomforten OG ligge komforten er helt i top, modsat så mange andre sofaer....
Anmeld