Vi har altid gået nøgne foran vores datter, det har vi overhovedet ingen problemer med. Hun er nu 5 år og går jævenligt i bad sammen med sin far. Hun har da været lidt nysgerrig omkring sin fars tissemand, men vi har været ærlige og fortalt hende hvad det er og at drenge tisser med tissemænd og piger med tissekoner. Hun har overhovedet ikke vist interesse for små drenge og deres tissemænd, så vi har endnu tilgode at se hendes reaktion på det. Hun selv går sommetider også nøgen herhjemme og sommetider hvis det er rigtig varm kun iført underbukser. Hun har fået en tendens til nu ikke at ville have underbukser på når hun skal have tøj på, det har vi stoppet. Ikke fordi vi synes hun ikke må, men hvis hun vænner sig til ikke at behøve at få underbukser på, så vil hun nok heller ikke have det på når hun kommer i skole og det synes vi ikke er så smart.
Mine forældre har altid gået nøgne rundt i vores hus og det har jeg altid været ligeglad med. Dog skal det siges at da jeg var 16 år og min far kom ind i stuen og gladeligt 'svingede' med dilleren efter at have været i bad, bad jeg ham om at lade være, DET synes jeg altså var for klamt da jeg var 16 år.
Anmeld