Er i morgen på vej på 'kæreste-ferie' uden vores 2 drenge som er 13 måneder - de skal være ved mormor & morfar til på mandag :)
Den sidste uges tid, har de begge været MEGET mere pylret og 'mor-syge' end sædvanlig, har intet været at mærke på dem, når jeg ikke har været der, men så snart de ser mig, hænger de på mig og går jeg så igen, f.eks. på wc små-græder de :huh:
Nu er det så, at jeg er kommet til at tænke 'hvad nu på mandag' - gider de os overhovedet igen, kan de genkende os osv...
Jeg er ikke i tvivl om, at de blir passet og nusset og overfyldt med kærlighed og omsorg mens vi er væk, så dér hænger den ikke - tror måske det er min usikkerhed, som på en eller anden måde er 'flyttet' over i dem, lyder det helt hen i hegnet :blink: ? Har ikke tidligere prøvet at være væk fra dem længere tid end en weekend!
Har nogen erfaringer med at være væk fra sine børn i 5-6 dage af en eller anden årsag??
... og p.s. lad nu VÆRE at svare i retning af 'jeg ville aldrig tage afsted så længe' - gider ærlig talt ikke høre det, er ikke til debat om vi skal afsted eller ej!
Anmeld