Sender du postkort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

lib1982-vb

Sender som regel aldrig noget som helst, når jeg er på ferie er jeg på ferie og det kan folk hører om når jeg kommer hjem B)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Caidas-vb

Ja klart. Vi sender 3 postkort. Et til min mor og et til mine svigerforældre. Og nyeste, sender vi et kort til pigernes (og min)børnehave. Jeg vil helt klart hellere modtage et postkort end en mail. Mails er så almindelige og jeg glemmer (overser) dem nemt. Jeg har gemt postkort i al den tid jeg har kunnet samle. Derfor plejer jeg også at få mange kort, fordi venner og familie ved at jeg værdsætter dem.

Anmeld

1. juli 2010

ma08-vb

Jeg vil gerne, men... i juni var vi på Kreta, og jeg fik købt postkort til far, som ikke var med, til mormor og til vuggestuen - og fandt kortene i min taske, da jeg kom hjem :blush:

Anmeld

1. juli 2010

Caidas-vb

ma08 skrev:
Jeg vil gerne, men... i juni var vi på Kreta, og jeg fik købt postkort til far, som ikke var med, til mormor og til vuggestuen - og fandt kortene i min taske, da jeg kom hjem :blush:
Tja det er jo tanken der tæller :P Mine forældre havde en gang nogle venner. Hun skrev alle breve på papir inden hun tog hjemmefra, købte kort dernede og klistrede der efter beskederne på kortet. Ret upersonligt - men igen.... tanken der tæller :S

Anmeld

1. juli 2010

ma08-vb

Hun fik kortet med i vuggestuen - men jeg sad og skrev det aftenen før, for ikke engang det fik jeg gjort mens vi var af sted ;) Det med at skrive hjemmefra og så klistre på postkort lyder en tand for upersonligt. Jeg skriver typisk lidt om oplevelser og vejret, så indholdsmæssigt må det da også have været lidt uinteressant at få hendes postkort ;)

Anmeld

2. juli 2010

Lars F-vb

Spunk skrev:
Vil i mene, at de bringer mere glæde end en mail?
Det er ihvertfald sjovere at sætte et postkort op på køleskabet... Et postkort er jo egentlig lissom en tænker-på-dig sms, der er bare gjort lidt mere ud af det.

Anmeld

3. juli 2010

Laurie-vb

Lars F skrev:
Spunk skrev:
Vil i mene, at de bringer mere glæde end en mail?
Det er ihvertfald sjovere at sætte et postkort op på køleskabet... Et postkort er jo egentlig lissom en tænker-på-dig sms, der er bare gjort lidt mere ud af det.
Helt enig med dig, Lars. Jeg plejer at sende til nærmeste familie... og måske til dem, som jeg ikke har hørt fra i nogen tid, og tænke på... en måde at genoptage kontakten. ligesom med Julekort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.