Sender du postkort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Spunk-vb

når du er på ferie? Så lige i en nyhed at 4 ud af 5 stadig sender postkort hjem, og det synes jeg godt nok er mange. Det er efterhånden længe siden at jeg sendte et postkort - måske også fordi det ikke længere er helt så specielt at rejse som det var engang. Vil hellere betale på en netcafé og så sende en fællesmail - det er hurtigere og billigere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

kongster-vb

Jeg sender postkort til min mormor. Altid! Og til min far nogle gange, for han sender altid til mig. Det er egentlig meget hyggeligt at sidde der og skrive postkort synes jeg

Anmeld

30. juni 2010

Spunk-vb

Kan godt se din pointe i at det kan være hyggeligt, men jeg synes at jeg skal sende til alle, og så tager det lige pludselig to timer :laugh: Ville også sende til min oldemor hvis hun stadig levede - hun ville nok ikke have net.

Anmeld

30. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja det gør men kun til min farmor og min mormor...og det gør jeg HVER gang vi er på ferie. De blir så glade for det og de nyder at læse om hvordan oldebørnene har haft deet på ferien....

Anmeld

30. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Nu er det jo længe siden, jeg sidst var på ferie - men ja, jeg sender postkort. Der er også nogle som ikke har computer ;) Synes egentlig det er hyggeligt, at sidde et sted og få et eller andet at drikke, nyde udsigten og skrive lidt. ...jeg plejer at starte med at købe de postkort jeg skal bruge, skrive navn og adresse på + frimærke - så har jeg dem, og kan skrive et en gang i mellem, når jeg har lyst (så virker det ikke som en sur pligt, der tager timer) ;)

Anmeld

30. juni 2010

Lars F-vb

Jeg har en postkort-liste med dem jeg plejer at sende til - min far, søskende, venner, en barndomsvens mor, bekendte der elsker postkort, osv. Jeg sender både fra ferier og fra rejser med jobbet. Ikke til alle hver gang, men jeg sender mange kort. 100-vis hvert år. Det er hyggeligt, og man kan jo skrive 10 mens man sidder med en kop kaffe. Og der er rart at vide, at mang bliver glade for dem.

Anmeld

30. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Lars F skrev:
Det er hyggeligt, og man kan jo skrive 10 mens man sidder med en kop kaffe. Og der er rart at vide, at mang bliver glade for dem.
Synes også det er hyggeligt at tænke på, at det bringer glæde, når det når frem :cheer:

Anmeld

30. juni 2010

Spunk-vb

Vil i mene, at de bringer mere glæde end en mail?

Anmeld

30. juni 2010

kongster-vb

Jeg er personligt lige så glad for en mail. Mere måske endda. Postkort ryger bare ud. Men min mor, mormor og far er glade for postkort.

Anmeld

30. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Spunk skrev:
Vil i mene, at de bringer mere glæde end en mail?
Det kommer nok an på de der modtager det.. Kan kun tale for mig selv, men jeg synes da det er mere hyggeligt at få et postkort end en mail - forestiller mig, hvordan personen har hygget sig med at skrive det. ...det samme med de der kollektive julekortmails - selvom de er pyntet med personlige billeder, kan man jo sagtens se, at det er skrevet til mange på en gang (for at få det overstået) ;) Det er da mere hyggeligt med et julekort, man kan have liggende fremme - og min datter elsker at læse dem igen og igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.