Hvilken er din yndlings-is?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Antons mor-vb

Liter-is: Vebbestrup Nougatis...uhhhhhm! Vaffel-is: pistacie eller vanille med karamel og chokoladestykker i... Pind-is: Lyn-stang (eller Københavnerstang som den hedder i det jyske)= vanilleis med ananas-overtræk Og så selvfølgelig Sun-loly sodavands-is, champagnesmag...det er sgu' nostalgi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

ma08-vb

Yummiii, spiser alt for meget is hvis jeg ikke lige styrer mig, og dét kan altså være svært med en ParadIs på vejen hjem fra arbejde, nærmest ligegyldig hvilken vej jeg vælger :silly: Men det skal altså være kvali-is, så regnbue og deslige gider selv jeg ikke spilde kalorier på :blink:

Anmeld

29. juni 2010

ma08-vb

Er der i øvrigt nogen af jer, der har smagt 'Peter's is'? Fås bl.a. i Irma. Spunk - ang. sukkerfri is til din svigerinde: hun kan prøve at fryse smoothie til ispinde, det er ok. Eller sukkerfri yoghurt blandet med friske bær. Vi laver smoothie ved at blende modne bananer, frosne jordbær (eller anden frossen frugt) og skummetmælk.

Anmeld

29. juni 2010

Spunk-vb

ma08 skrev:
Spunk - ang. sukkerfri is til din svigerinde: hun kan prøve at fryse smoothie til ispinde, det er ok.
Det var da en fantastisk vidunderlig idé. Tak!

Anmeld

29. juni 2010

Caidas-vb

Jeg spiser næsten aldrig is. Hvis jeg skal vil jeg så helst ha en lille softice. Ellers en snurretop, som skal spises i bittesmå bidder. Favoritten er dog Sun Lolly, men absolut ikke med appelsin. Og så kom jeg til at købe en pakke rød kæmpe ved hjem-is bilen - de var faktisk ok, men lidt for koncentrerede. På årsbasis tror jeg, at jeg kommer op på 5 is alt inkl. Så må hellere gemme min sidste ration til en Krølle Bølle is i næste uge :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.