Hvilken er din yndlings-is?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Åhhhh ja.....filur, kæmpe eskimo, grøn sambi, choko-marcipan is.......uhmmmmm bliver helt lækker sulten mon ikke der ligger vieanetta i fryseren :uhm:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg er ikke meget for is, og spiser det stort set aldrig om så jeg sveder tran! SKULLE jeg mod forventning spise en is pga tømmermænd eller andet, så bliver det en kong fu eller en kæmpe læske (hvis de altså stadig findes).... Jeg kan dog, en enkelt gang i løbet af året spise et bæger med italiensk is - gerne fra Manolo, med blandingen, blød nougat, chokolade og hasselnød og MÅSKE pistace. Jeg kan ikke fordrage is fra Paradise eller hvad det hedder :huh: Jeg kan faktisk slet ikke lide is og bliver helt dårlig bare jeg skriver om det, adrk! :laugh:

Anmeld

28. juni 2010

Louise-vb

KH Bibi skrev:
Hjemmelavet jordbær soft ice. Ellers er jeg mest til sodavandsis og favoritten er Filur.
Hjemmelavet.. Brrrrrrt.. Du skal bare lige overgå os!!!!!!!!! :angry: Jeg ELSKER is.. Nu når jeg tænker over det så ved jeg faktisk ikke hvad jeg skulle vælge hvis valget stod mellem is og manden.. Puha. Vist godt at jeg ikke skal tage stilling..

Anmeld

28. juni 2010

Spunk-vb

KH Bibi skrev:
Hjemmelavet jordbær soft ice.
Kan man få opskriften?

Anmeld

28. juni 2010

Spunk-vb

Du har jo diabetes, ikke? Kunne godt bruge en opskrift til min højgravide søster med graviditetsbetinget sukkersyge - hun sveder tran lige for tiden. Og da for øvrigt også gerne til en god kage, hvis du ligger inde med en.

Anmeld

28. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg elsker alt is! med undtagelse af nougatis.. jeg er helt vild med de der skub-op sodavandsis i gennemsigtig plast. (hindbær cola og sport) Kan huske jeg altid blev mega øm i mundvigen pga plast'en da jeg var barn.. ha ha

Anmeld

29. juni 2010

Lars F-vb

Gelato, med chokolade eller jordbær, fra en lille biks i en sidegade i Rom. Eller Häagen-Dazs is-anretninger (ikke det der pjat i et bæger, det skal være en anretning på en Häagen-Dazs café; vi har dem jo desværre ikke mere i København, men der ligger én tæt på Gare du Midi i Bruxelles). Min egen hjemmelavede er osse ret god - det er sjovt at eksperimentere. Af købe-is i København er den sicilianske isbar i Skydegade super. Og jeg går ingen steder uden mit Parad-is rabatkort ;-)

Anmeld

29. juni 2010

Pia S-vb

Coldstone og ParadIS - er dog ikke så meget til is men det er resten af familien.

Anmeld

29. juni 2010

Møe-vb

Næsten alt... Man de absolutte top navne er champange sorbet og baileyssorbet... Der er desværre ikke særlig mange steder som har det... Frisko, nestle mv... Så er favoritten inden for sodavandsis Champangebrus Favoritten inden for 'fløde'is... hmm den er lidt svær men en Nuggi Vafter.. en amerikanerstrut... troro jeg den hedder - det er med ananas...

Anmeld

29. juni 2010

Frede-vb

Webredaktøren skrev:
Coldstone og Paradis-is (findes det mon også i Jylland?) er fabelagtigt
Nej, faktisk findes der slet ingen is ovre i det mørke Jylland B) Jeg er ligeglad med, hvilket mærke der er tale om, jeg skal bare have lakrids-is. Det smager vildt godt! Noget af det bedste jeg ved er en hjemmelavet is, hvor kræmmerhuset lige er bagt... uhmmmmmmm... med flødeskum, syltetøj og flødebolle - ja, med hele svineriet. Men faktisk spiser jeg mest sodavandsis pga. vægten - altså min egen :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.