X-mænd og x-kærester....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

Mira0911

qp skriver:

Arbejdsløshed, mor og far skildt, misbrugsproblemer, socialt belastet boligkvarter osv osv?

Min far var alkoholiker... Min mor førtidpensionist.... Lang historie.. har ikke boet hjemme.... siden jeg var 2 år...

Ingenting fra min kærestes side...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

qp

Dutte84 skriver:

Min far var alkoholiker... Min mor førtidpensionist.... Lang historie.. har ikke boet hjemme.... siden jeg var 2 år...

Ingenting fra min kærestes side...

Okay  Ja det skal vi jo heller ikke tale om i denne tråd. Men tak for din ærlighed....

Anmeld

5. september 2009

Mira0911

qp skriver:

Okay  Ja det skal vi jo heller ikke tale om i denne tråd. Men tak for din ærlighed....

Var så lidt.

Anmeld

5. september 2009

1977

Profilbillede for 1977
Tjow jeg har da en eks jeg havde et slemt brud med, så han vil overhoved ikke snakke med mig. Men så har jeg en anden jeg snakker rigtig meget med. 1-2 gange om ugen. Enten over sms eller på fb. En rigtig dejlig mand, men vi fungerede bare ikke som kærester Ellers er jeg på hilse basis med mine ekser, og nogle har jeg da også på fb

Anmeld

5. september 2009

Diana...

Jeg er venner med min første rigtige kæreste, en anden snakker jeg bare med en gang i mellem min sidste er en x og den jeg har været sammen med i flest år.

Anmeld

5. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Mig og min første gik  fra hinaden i 2004, efter 1½ år. Vi har så snakket sammen indtil sidste år, hvor  "han" skrev en besked til mig og sagde at vi ikke kunne snakke mere, da han havde mødt en vidunderlig pige, og VIRKELIG var forelsket i hende!! Bla bla bla, grunden til at jeg er sådan er sgu foordi at det var hende sækken der skrev det. Men fuck nu det..

Anmeld

5. september 2009

AstridM

Jeg har flere af slagsen.

Min exmand jeg var gift med i 13 mdr som bankede mig og var absolut knald i låget (fik ham tvangsindlagt et par gange) har jeg ikke set siden jeg underskrev skilsmissepapire i 95.

Min næste ex snakker jeg med til tider han er bare en god ven

Den næste er sidste før  min mand og han er gift og har barn. Han er BEDSTE venner med min søster og de tager på ferier sammen, og har børn der er stort set lige gamle. Temmelig underligt at se ham til familie ting, med hans kone og børn! især fordi han ikke taler til mig.

Anmeld

5. september 2009

ekzunz

Jeg har en x-mand, men har overhovedet ikke kontakt til ham. Jeg er venner med noget af hans familie på FB, men jeg har ikke ansøgt ham. Ikke fordi jeg ikke vil, for han er en pragtfuld mand, men jeg ikke tror at hans nye kone ville bryde sig om det.
Så han er et godt minde. Vi bliver aldrig et par igen, men jeg ville faktisk gerne være hans ven

Anmeld

5. september 2009

CarinaSB

Min ex igennem 6 år snakker jeg ikk med .. Han var så sød at fortælle mig at han havde lagt oh kneppet min bedste veninde i 1 år ..
og så slog han op 2 sek efter .. Så ham droppede jeg kontakten til efter det ..  Kunne sq ikk lige se en grund til at snakke med ham ..

Og min kæreste snakker med hans eks ..  Og selvom at jeg aldrig har mødt hende kan jeg ikk fordrage hende ..

Anmeld

5. september 2009

Tina2

Eva skriver:

Hvilken rolle har de i jeres liv...er de en del af jeres liv nu, en god ven eller bare et smil og et minde i en stille stund, en sort skygge eller en der dukker op til overfladen ind imellem for at forsvinde igen??

Jeg har en x, min første rigtige kæreste...det er 15 år siden at vi gik fra hinanden og han har gennem alle årene dukket op når det har været dumt hjemme..erklæret mig sin store kærlighed, at jeg er den eneste ene og en masse andet bla. bla. bla...han har skrevet, ringet og endda opsøgt mig hjemme, sovet foran min dør(så komisk og det syntes min kæreste også) nu har han endnu engang skrevet til mig....og endnu engang skrevet igen at han var fuld og ked af han skrev, men de havde krise...hmm..
Hvad gør den kloge x og hvad gør den mindre kloge x?? tror nok jeg efter 15 år kan kaldes for den mindre kloge, men blev sgu træt af det..

Hvor er jeres x'er henne,...mine andre x'er er bare x'er...et hej når jeg møder dem, et billede i et album, et smykke, et minde...

Knus Eva..

Den første jeg boede sammen med kom jeg sammen med i 3 år... Jeg TÅLER ikke synet af mig. Han kørte psykisk terror på mig og var virkelig et svin... Havde andre kvinder samtidig med mig......
Han er absolut INTET i mit liv mere. Ser ham heldigvis aldrig....

Den anden jeg boede med var jeg sammen med i 2 år. Ham har jeg det fint med. Snakker med ham når jeg møder ham og giver ham et knus.
Skriver ind imellem med ham på FB. Men ellers ingenting... Ser ham ikke så ofte.....

De andre har været mere løse eller korte forhold og der snakker jeg da med de fleste når jeg ser dem eller hilser i hvert fald:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.