Eva skriver:
Hvilken rolle har de i jeres liv...er de en del af jeres liv nu, en god ven eller bare et smil og et minde i en stille stund, en sort skygge eller en der dukker op til overfladen ind imellem for at forsvinde igen??
Jeg har en x, min første rigtige kæreste...det er 15 år siden at vi gik fra hinanden og han har gennem alle årene dukket op når det har været dumt hjemme..erklæret mig sin store kærlighed, at jeg er den eneste ene og en masse andet bla. bla. bla...han har skrevet, ringet og endda opsøgt mig hjemme, sovet foran min dør(så komisk og det syntes min kæreste også) nu har han endnu engang skrevet til mig....og endnu engang skrevet igen at han var fuld og ked af han skrev, men de havde krise...hmm..
Hvad gør den kloge x og hvad gør den mindre kloge x?? tror nok jeg efter 15 år kan kaldes for den mindre kloge, men blev sgu træt af det..
Hvor er jeres x'er henne,...mine andre x'er er bare x'er...et hej når jeg møder dem, et billede i et album, et smykke, et minde...
Knus Eva..
Den første jeg boede sammen med kom jeg sammen med i 3 år... Jeg TÅLER ikke synet af mig. Han kørte psykisk terror på mig og var virkelig et svin... Havde andre kvinder samtidig med mig......
Han er absolut INTET i mit liv mere. Ser ham heldigvis aldrig....
Den anden jeg boede med var jeg sammen med i 2 år. Ham har jeg det fint med. Snakker med ham når jeg møder ham og giver ham et knus.
Skriver ind imellem med ham på FB. Men ellers ingenting... Ser ham ikke så ofte.....
De andre har været mere løse eller korte forhold og der snakker jeg da med de fleste når jeg ser dem eller hilser i hvert fald:-)
Anmeld