X-mænd og x-kærester....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. september 2009

Honningblomst

Hvilken rolle har de i jeres liv...er de en del af jeres liv nu, en god ven eller bare et smil og et minde i en stille stund, en sort skygge eller en der dukker op til overfladen ind imellem for at forsvinde igen??

Jeg har en x, min første rigtige kæreste...det er 15 år siden at vi gik fra hinanden og han har gennem alle årene dukket op når det har været dumt hjemme..erklæret mig sin store kærlighed, at jeg er den eneste ene og en masse andet bla. bla. bla...han har skrevet, ringet og endda opsøgt mig hjemme, sovet foran min dør(så komisk og det syntes min kæreste også) nu har han endnu engang skrevet til mig....og endnu engang skrevet igen at han var fuld og ked af han skrev, men de havde krise...hmm..
Hvad gør den kloge x og hvad gør den mindre kloge x?? tror nok jeg efter 15 år kan kaldes for den mindre kloge, men blev sgu træt af det..

Hvor er jeres x'er henne,...mine andre x'er er bare x'er...et hej når jeg møder dem, et billede i et album, et smykke, et minde...

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

oo

min x kæreste er en sort skygge der hang ind over mit forhold til Søren i lang lang tid i starten, men nu har jeg lært, at de er to forskellige mænd og jeg ikke kan regne ud hvordan Søren vil være/gøre ud fra hvad min x gjorde.

Anmeld

5. september 2009

dorthemus

Jeg har generelt altid haft et godt forhold til mine x´er...måske på nær et par enkelte smuttere  
Min sidste kæreste som jeg gik fra i maj ser jeg stadig lidt og jeg vil altid holde meget af ham, men et par blir vi aldrig igen.
De få gange hvor jeg virkeligt har oplevet et svigt har det siddet i mig som en lille brændende knude i flere måneder indtil jeg ku give slip og komme videre. Har dog aldrig haft lyst til at finde sammen med en x efter et brud....jeg har kæmpet for mine forhold til det sidste, men er det slut så lever jeg ikke i fortiden.

Anmeld

5. september 2009

MorCamilla

Kasper (mikkels far) er den bedste ven jeg har - og jeg må nok indrømme at det er rigtig dejligt at have det sådan...

De andre Xér er minder, et smykke der minder om en af dem, et billede eller noget i den stil som du selv skriver...

Anmeld

5. september 2009

Mira0911

Hvilken rolle har de i jeres liv...er de en del af jeres liv nu, en god ven eller bare et smil og et minde i en stille stund, en sort skygge eller en der dukker op til overfladen ind imellem for at forsvinde igen??

Jeg har en x, min første rigtige kæreste...det er 15 år siden at vi gik fra hinanden og han har gennem alle årene dukket op når det har været dumt hjemme..erklæret mig sin store kærlighed, at jeg er den eneste ene og en masse andet bla. bla. bla...han har skrevet, ringet og endda opsøgt mig hjemme, sovet foran min dør(så komisk og det syntes min kæreste også) nu har han endnu engang skrevet til mig....og endnu engang skrevet igen at han var fuld og ked af han skrev, men de havde krise...hmm..
Hvad gør den kloge x og hvad gør den mindre kloge x?? tror nok jeg efter 15 år kan kaldes for den mindre kloge, men blev sgu træt af det..

Hvor er jeres x'er henne,...mine andre x'er er bare x'er...et hej når jeg møder dem, et billede i et album, et smykke, et minde...

Knus Eva..

Jeg snakker kun med 3 af mine eks kærester...
Den ene har fået min tidligere kat jeg havde, så ham snakker jeg jævntlig med..
De 2 andre er kun når jeg støder på dem i byen... eller når vi er ude og handle..

Så har jeg en X jeg var sammen med i 3 ½ år... Han var utro med min lillesøster på hendes efterskole i hans bil...
Udover det, prøver han at komme i kontakt med min familie på Facebook... Han har skrevet til min mor sidste år, om han ikke måtte komme og besøge hende, for han ville gerne i seng med hende...

Min kæreste snakker ikke med nogen af hans..
Den første kæreste han havde, de skulle flytte sammen, havde været sammen i 3 måneder. Da de fik lejligheden, gjorde hun det forbi - Kort tid inden, havde hun skrevet et langt brev til ham, at hun vil ikke miste ham og han var et og alt for hende...

De 2 andre var ham utro.. Han står af og til som vagt til forskellige koncerter rundt omkring...
En aften stod han vagt i byens Hal og havde taget kæresten med.. Idet han går rundt i mellem bordene i hallen - Ser han at hans kæreste sidder og ridder på en anden.. Han går hen og spørger hende, hvad hun har gang i... Efter det, forlod han hende...

Han har været en uheldig gut med de tøser...
Vi har så været sammen i 2 år til December...  Det er så det længste forhold han har været i nu.. de andre varede kun 3 mdr ca..

Anmeld

5. september 2009

qp

Dutte84 skriver:

Jeg snakker kun med 3 af mine eks kærester...
Den ene har fået min tidligere kat jeg havde, så ham snakker jeg jævntlig med..
De 2 andre er kun når jeg støder på dem i byen... eller når vi er ude og handle..

Så har jeg en X jeg var sammen med i 3 ½ år... Han var utro med min lillesøster på hendes efterskole i hans bil...
Udover det, prøver han at komme i kontakt med min familie på Facebook... Han har skrevet til min mor sidste år, om han ikke måtte komme og besøge hende, for han ville gerne i seng med hende...

Min kæreste snakker ikke med nogen af hans..
Den første kæreste han havde, de skulle flytte sammen, havde været sammen i 3 måneder. Da de fik lejligheden, gjorde hun det forbi - Kort tid inden, havde hun skrevet et langt brev til ham, at hun vil ikke miste ham og han var et og alt for hende...

De 2 andre var ham utro.. Han står af og til som vagt til forskellige koncerter rundt omkring...
En aften stod han vagt i byens Hal og havde taget kæresten med.. Idet han går rundt i mellem bordene i hallen - Ser han at hans kæreste sidder og ridder på en anden.. Han går hen og spørger hende, hvad hun har gang i... Efter det, forlod han hende...

Han har været en uheldig gut med de tøser...
Vi har så været sammen i 2 år til December...  Det er så det længste forhold han har været i nu.. de andre varede kun 3 mdr ca..

Kæft en syg historie....  

Anmeld

5. september 2009

Mira0911

qp skriver:

Kæft en syg historie....  

Ja ikke..

Anmeld

5. september 2009

qp

Dutte84 skriver:

Ja ikke..

Jo sgu...!! Kommer du og din kæreste fra socialt belastede familier?

Anmeld

5. september 2009

Mira0911

qp skriver:

Jo sgu...!! Kommer du og din kæreste fra socialt belastede familier?

Hvordan tænker du ?

Anmeld

5. september 2009

qp

Dutte84 skriver:

Hvordan tænker du ?

Arbejdsløshed, mor og far skildt, misbrugsproblemer, socialt belastet boligkvarter osv osv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.