lib1982 skrev:
Takker og i meget lige måde - jeg har selv 14 dage når denne uge (og 51 arbejdstimer) er overstået!
Tager til Sverige til et stort US biler træf i næste uge og uge 28 skal vi hygge hos/med mormor & morfar! Næste gang vi har ferie skal vi 1 uge i sommerhus/lejlighed i Ebeltoft og bare slappe max af :cheer:
Kunne Tjalfe ikke blive nogle måneder længere i dagpleje/vuggestue??
Nej det er en privat integreret institution og de har tre stuer. En lille for børn 6mdr til 1,5år, en mellemstue, som er den han er i nu, fra 1,5 år til 4 år og så BH fra 2,5 år til skolealderen. Og der står på deres hjemmeside at mellem 2,5 år og 4 år er det en vurderingssag om de bliver flyttet op og den beslutning ikke er til diskussion :( Men da vi startede spurgte vi om hvornår det var normalt og der forsikerede souschefen os om at det var normalt mellem 3-4år og hun aldrig havde oplevet det mindre og hun havde været der i 16år.
Så vi tænkte juhu vi køber os til lidt mere normering jo ældre han er også holder ham lille lidt længere. Han er en god dreng der er dygtig på mange punkter men han ligner sin mor i at han vil selv bestemme og hvis andre presser ham så bliver han ked af det. Så derfor mener vi ikke at vi har noget valg andet end at holde ham hjemme og så håbe på at han bliver klar. De er begyndt at forvente mere af de store dernede og allerede nu sætter han bremsen i og siger ting som 'Tjalfe inde i mors mave' og kravler ind under min bluse og 'Tjalfe er bare en lille bitte baby' hvilket jeg tager som at han lige skal presses lidt mindre.
Så derfor min 1 mdr herhjemme og gerne mere.
Lejre lyder da dejligt - det skal vi da prøve:)
Anmeld