God sommerferie til jer alle!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

Spunk-vb

Caidas skrev:
Hvad sker der dog i Lejre, måske Sagnlandet. Der har vi fribilletter til, som var kommunens julegave sidste år.
Det var da faktisk en god gaveidé. Jeg er ved at få spat af at få 2 flasker rødvin :angry: Men generelt er det vel træls med gaver som man ikke kan bruge til noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Frede-vb

Spunk skrev:
Frede: Hvad er det for en hund? Og ang. at ligge i arm - hvis i er helt ok med det, så er det jo fint nok, men ellers har i så prøvet med en madras ved siden af sengen? Så føler vovsen sig mere tryg, og så kan man gradvist rykke den længere og længere væk, når hvalpen er mere tryg ved jer og jeres hjem.
Det er en cavalier king charles spaniel. Den ligger i en rejsekasse/-box ved siden af min seng, men den piber meget og vil helst ikke ligge dernede. En madras er ikke nok, for så rejser den sig og laver ballade. Den gnaver i stort set alt :S

Anmeld

30. juni 2010

Kirle-vb

lib1982 skrev:
Takker og i meget lige måde - jeg har selv 14 dage når denne uge (og 51 arbejdstimer) er overstået! Tager til Sverige til et stort US biler træf i næste uge og uge 28 skal vi hygge hos/med mormor & morfar! Næste gang vi har ferie skal vi 1 uge i sommerhus/lejlighed i Ebeltoft og bare slappe max af :cheer: Kunne Tjalfe ikke blive nogle måneder længere i dagpleje/vuggestue??
Nej det er en privat integreret institution og de har tre stuer. En lille for børn 6mdr til 1,5år, en mellemstue, som er den han er i nu, fra 1,5 år til 4 år og så BH fra 2,5 år til skolealderen. Og der står på deres hjemmeside at mellem 2,5 år og 4 år er det en vurderingssag om de bliver flyttet op og den beslutning ikke er til diskussion :( Men da vi startede spurgte vi om hvornår det var normalt og der forsikerede souschefen os om at det var normalt mellem 3-4år og hun aldrig havde oplevet det mindre og hun havde været der i 16år. Så vi tænkte juhu vi køber os til lidt mere normering jo ældre han er også holder ham lille lidt længere. Han er en god dreng der er dygtig på mange punkter men han ligner sin mor i at han vil selv bestemme og hvis andre presser ham så bliver han ked af det. Så derfor mener vi ikke at vi har noget valg andet end at holde ham hjemme og så håbe på at han bliver klar. De er begyndt at forvente mere af de store dernede og allerede nu sætter han bremsen i og siger ting som 'Tjalfe inde i mors mave' og kravler ind under min bluse og 'Tjalfe er bare en lille bitte baby' hvilket jeg tager som at han lige skal presses lidt mindre. Så derfor min 1 mdr herhjemme og gerne mere. Lejre lyder da dejligt - det skal vi da prøve:)

Anmeld

30. juni 2010

Kirle-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
JO jeg er da alt for ung til at være besse!! Men jeg HÅBER også folk siger,,næææ har du fået en lille'' og så naturligt slynge ud ,,aaaii, det da mit barnebarn!! Så kan de jo virkelig se hvor godt jeg holder mig! :laugh:
Det er jeg vis på at de vil gøre! :) ;)

Anmeld

30. juni 2010

Kirle-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Vi havde planlagt en tur til usa i september og besøge svogeren.. men nu er det ikke sikkert vi kan komme af sted alligvel.. :( Jeg skal have et tiny-viny-micro-bitte snip-snip :blink: i mit hjerte, og det kan først blive i august.. og skal gå symptomfri i 2 mdr derefter for at forsikringen vil dække mig.. Håber og krydser fingre for at forsikringen vil give mig en forhåndsgodkendelse så snart snippet er færdigt og de har fået min journal !!!
uh lyder farligt! Håber at det er så lidt og let som du får det til at lyde - krydser fingre herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.