God sommerferie til jer alle!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Kirle-vb

Ja som overskriften lison antyder så ville jeg bare ønske god ferie til alle. Min sommerferie starter snart her d.12 juli hvor vi skal have Tjalfe hjemme så længe som muligt. Min. en måned for at forlænge hans opryk i Bh (han er kun 2 år og 8mdr.) men gerne længere op til 2mdr hvis vi holder til det. Fordi vi skal holde sålænge så er der ikke råd til at rejse ud i verden for os i år :( øv men vi skal lave masser af spændende ting herhjemme i stedet for. Gå på stranden, i tivoli og zoo (har årskort), kanalrundfart, skovture, legepladser, måske besøge familie i Jylland og tage ud og opleve byen samt hvad vi ellers finder på af sjove ting :) Glæder mig - hvad skal I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

als-vb

Og rigtig god sommerferie til dig også. Vi skal også bare have sommeferie alla casa del baghave. Vi skal på småture ud og se den lokale minizoo, måske et smut til Odense Zoo, har årskort til LEGOLAND, måske se noget familie, en legeplads, gåture og bare geare helt ned. Så langt ned vi nok nærmest går i stå.

Anmeld

28. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Jamen go' sommerferie til dig også :lol: Vi skal heller ikke ud at rejse, men tager nok på nogle småture. Har ikke rigtig mod på at rejse selv med 2 børn - ej heller råd :( Min datter er på aqua-camp i denne uge, og fik lige mail i går om, at hun er kommet med på et drama-hold også. Derudover er der et eventyrhus jeg har meldt hende til 2 gange i ugen - dér er ALT hvad et barnehjerte kan begære. ...ellers stranden,familie og småture med køletaske.

Anmeld

28. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Vi skal jo som jeg har skrevet, til Bulgarien, og kan vi lide det, så tager vi derned senere igen. Jeg skal jo liiige hjem og holde svigerdatteren i hånden, hun er oprindeligt sat til at føde d 20 Juli, men bebsen ligger forkert (eller var det pga ryggen, det var ikke til at blive klog på), så hun skal have kejsersnit d 8'ende :) Er Bulgarien ikke et hit, så har vi overvejet Tyrkiet, men der er også den mulighed at vi lejer en stor bil her hjemme og istedet tager ud i DK. - vi er netop blevet inviteret til bryllup i San Diego i slutningen af August, men vi kan ikke blive enige om hvorvidt vi skal tage med eller ej. Jeg tænker lidt på skolebørnene ....den lange flyvetur med en 4-årig osv. Jeg ville også godt til vesterhavet, Skagen eller Bornholm som ligger nummer 1 på min liste over steder i DK jeg gerne vil besøge. Jeg har været ved vesterhavet, men mangler Skagen og Bornholm, for der har jeg aldrig været :(

Anmeld

28. juni 2010

MIKMAR-vb

Ja god sommer til alle. Vi skal også være hjemme i DK, skal på familiebesøg på Sjælland og rundt i vores nye landsdel og se hvad den byder på. Vi har valgt at tage på Juleferie i stedetfor - ned i varmen :) .

Anmeld

28. juni 2010

Frede-vb

Bortset fra en enkelt tur til min hjemby, Skagen, i en uge skal vi ikke rigtigt andet i sommerferien end blive hjemme. Vi har anskaffet os en lille hundhvalp, som vi skal have dresseret, så den bare sidder stille og roligt ovre i et hjørne af stuen og ser nuttet og kæmmet ud med sideskilning B) Det bliver godt nok noget af et langt-ude-i-fremtiden-projekt, for lige nu laver den ikke andet end ulykker. Da vi hentede den i lørdags var den så stille og rolig, men allerede om natten måtte jeg ud og tisse med den en fem gange. Den piber lige så snart den ikke må ligge i arm, og den smutter med alle vores ting, så vi ikke kan finde dem igen, og så har den flyttet totalt rundt på alle vores sko :S Fordelen ved familieforøgelsen er dog, at jeg ikke skal op at amme, og at jeg ikke skal slås med revnet mellemkød og graviditetsovervægt ;)

Anmeld

28. juni 2010

Frede-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg skal jo liiige hjem og holde svigerdatteren i hånden, hun er oprindeligt sat til at føde d 20 Juli, men bebsen ligger forkert (eller var det pga ryggen, det var ikke til at blive klog på), så hun skal have kejsersnit d 8'ende :)
Hva' dælen?! Skal du være besse? Spændende! Det har vi da ikke hørt noget om - eller har vi? Er du egentlig ikke lidt for ung til det B)

Anmeld

28. juni 2010

Kirle-vb

Ja vi satser også på at geare så meget ned at vi nærmest falder i søvn af os selv ;) Og godt vi ikke er de eneste med hjemme-ferie :D Bedstemor?? Hold da op Helene, du har da travlt. Og sender lige lidt karma til svigerdatteren. Frede: årh jeg savner hund så det kan jeg forstår du hygger om :) Og ja ingen overvægt eller andre gener nice :)

Anmeld

28. juni 2010

Soap-vb

Tak og i lige måde :)

Anmeld

28. juni 2010

lib1982-vb

Takker og i meget lige måde - jeg har selv 14 dage når denne uge (og 51 arbejdstimer) er overstået! Tager til Sverige til et stort US biler træf i næste uge og uge 28 skal vi hygge hos/med mormor & morfar! Næste gang vi har ferie skal vi 1 uge i sommerhus/lejlighed i Ebeltoft og bare slappe max af :cheer: Kunne Tjalfe ikke blive nogle måneder længere i dagpleje/vuggestue??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.