Har masser - og endnu flere kassettebånd :laugh: (i gamle dage ville jeg jo bare sige 'bånd' om mine musik/kassette bånd, men nu er der jo ingen, som ved hvad dét hentyder til, derfor den ekstra gamle kassettebånds-betegnelse :laugh: :laugh: )
Og vil ikke skille mig af med dem, før de knækker eller afspillerne står helt af!! Og det kunne da godt være, at man skulle udskifte nogle flere af dem med cd'er og spille gamle videoer over på dvd (og så spille dvd'erne over på endnu et nyt medie om nogle år...), men det ville man jo ikke gøre med alle (og for min lidt syrede musiksmags vedkommende ville det heller ikke altid være muligt) og en hel masse nostalgi ville jo ryge, hvis man bare kylede det ud...
Blev oprigtigt oprørt, da et af min teenagetids yndlingsbånd (m 1 U2 og 2 Doors-plader på!)knækkede sidste år!! :( Var ikke det samme at gå ud og købe cd'erne... :S Det er jo ikke dem jeg har siddet og drømt til...
Har også alllllle mine lp'er endnu. Og de ryger ingen steder.
Er ikke så sentimental mht videobåndene, bortset fra netop enkelte musikvideo-'mixed tape's - også fra den følelsesladede teenagetid... Men er da for nærrig til at smide dem ud...
Anmeld