Har I stadig videobånd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Webredaktøren-vb

Kom lige til at tale med en kollega om ovenstående... jeg har forlængst smidt de store klodsede videobånd hen hvor peberet gror ;) Til gengæld nyder jeg nemheden ved at optage på en harddrive-recorder :) Hvad gør I andre - har I stadig videobånd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Pia S-vb

ja da - og vi ser dem skam også. Der er videoafspiller i sønnens tv, så så længe den virker ser vi video!

Anmeld

22. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Vi har også video og videofilm, men indrømmer, at det snart ryger ud - der er ingen der ser det, og det tager meget plads med de store film. Dog har vi nogle videobånd med optagelser fra da jeg var barn, og da de selv var små, det synes de er sjovt at se engang i mellem - mine videofilm er fra gamle smalfilm der er lagt over på VHS - det samme med ungernes, men det skal nok over på DVD engang. Her ser vi faktisk kun DVD.

Anmeld

22. juni 2010

als-vb

Kun DVD, og den kan ikke engang optage ;)

Anmeld

22. juni 2010

kongster-vb

Nej de er røget ud. Har dog videoafspiller i sommerhuset og også nogle videobånd men ingen ser dem. Kvaliteten er alt for ringe, når man er vant til DVD

Anmeld

22. juni 2010

Spunk-vb

Nope. Videoen røg ud for 6-7 år siden. Savner sommetider muligheden for at optage, men synes alligevel at en Kiss er for dyr.

Anmeld

22. juni 2010

Trunte K-vb

Vi har masser af videobånd og en afspiller, der i teorien virker, den er dog ikke tilsluttet. Det er én af mine mange dårlige samvittigheder på oprydningsområdet, men videobåndene står i det mindste pænt på hylden i modsætning til så meget andet :unsure:

Anmeld

22. juni 2010

Elverpigen-vb

Alle vidiobåndene står på loftet og ryger med sikkerhed ud nu hvor vi skal flytte, vi har ikke en afspiller mere. Vi har en Kiss maskine og er meget glade for den, bruger den til at optage flere gange om ugen. ;)

Anmeld

22. juni 2010

Hobitten-vb

Tjae.. Der er blevet ryddet kraftigt ud i videobåndene for nogle år siden, så tror vi har en kasse tilbage med alle 'de gode' film jeg ikke nænnede at smide ud.. Men videoafspilleren står i kælderen - og helt ærligt tror jeg sq ikke den nogensinde bliver sat til igen.. Så måske skulle man bare hive det hele ud!!

Anmeld

22. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Her ser vi også kun DVD - og optager DVD. Min datter har godtnok både DVD og video på værelset, men ser faktisk kun DVD - hun kunne bare ikke sige farvel til videobåndene, så derfor... ...har forresten også gemt et videobånd fra dengang jeg blev gift - for mange år siden :ohmy:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.