Fejrer I Sankt Hans?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Webredaktøren-vb

Skal I til Sankt Hans med ungerne - med bål, snobrød og det hele? Mine børn er efterhånden store nok til, at jeg kan nå et af de tidlige arrangementer med 17-tiden, for de kan ikke holde sig oppe til bål kl. 22 og så være friske næste dag :huh: Fejrer i Sankt Hans eller venter I til børnene er flyttet hjemmefra ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

kongster-vb

Det kommer lidt an på om det falder i en weekend og hvad vi ellers skal lave. Hvis ungerne er nogenlunde friske i morgen aften tager vi nok afsted til den lokale bålfest og bliver et par timer. Det er jo hyggeligt, men bliver hurtigt for sent for de små pus

Anmeld

22. juni 2010

Bellis-vb

I weekenden- ja, ikke til hverdag. Dog tager momor og bedstefar de 2 store med, imorgen og de skal så overnatte. Så det er jo hyggeligt - men normalt så nej, for både de små og de store er for små, til at være så længe oppe, på en hverdagsaften.

Anmeld

22. juni 2010

lib1982-vb

Umiddelbart nej, ikke i år - plejer ellers at være hos mine svigerforældre, som går pyroman-agtigt amok i baghaven, men blir for sent for drengene i år (og for forældrene som skal op med dem) - så ikke noget specielt for os!

Anmeld

22. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Nej ikke altid.....dog skal vi afsted i år...bålet bliver tændt tidligt og det er første gang i mange år at det bliver holdt i byen...... Det er spejderne der har arrangeret det og det vil vi gerne støtte op om......

Anmeld

22. juni 2010

als-vb

Vi tager ud til svorger og dame og så er det en privat sankt hans. De har en kæmpegrund så de laver bål og så skal der grilles og hygges. Tøsen går jo bare i dp så jeg har taget fri torsdag så vi kan have en off dag, da vi jo nok kommer til at køre efter sovetid (putter hende der og køre hjem senere)

Anmeld

22. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Min mand og jeg plejer at gå en tur ned til stranden med hunden og se bål.. Så holder vi i hånd og nyder aftenvejret og føler os helt nyforelskede igen. Det skal vi også i år, bare med barnevogn.. :kiss:

Anmeld

22. juni 2010

Laurie-vb

Vi har altid været til det lokale Skt Hans bål... og det var bare så dejligt, vi mødte gamle børnehavekammerater osv.... nu er børnene jo store - og myndige alle tre... - så tager jeg derned alene. Og glæder mig, til at møde andre forældre til mine børns kammerater ;) I år er jeg på job. Skal til Tivoli som handicapledsager.... og damen og jeg glæder os meget!! Savner dog, at møde andre forældre....

Anmeld

22. juni 2010

Trunte K-vb

Et eller andet Skt. Hans skal det nok blive til, er dog lidt træt af at alle bål tændes så sent, det harmonerer ikke ret godt med skolebarn der skal op næste morgen. Men hvad søren - tiden med små børn er i det store perspektiv kun en parantes i ens livsforløb, så jeg når det nok, jeg vil bare så gerne have introduceret mine unger for alle de hyggelige traditioner.

Anmeld

22. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg er slet ikke med....ved hverken om der er bål i lokalområdet eller ej. Så déeeeet.... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.