Må jeres børn skrive med kridt foran huset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Her kan ungerne også gå fuldstændig amok i kridttegning, men jeg synes der er noget hyggeligt over det og nyder når jeg går forbi, at jeg kan se deres navne og kan genkende deres tegninger.... At det så ikke altid er at tøjet kan klare det, er en anden debat :) Men jeg ved at flere af de ældre har 'klaget' over det, de synes det er grimt og forstyrre udsigten og ødelægger gårdmiljøet ;) . Så måske synes ældre mennesker generelt det er frygteligt?! Jeg tænker som i gør, hvad filan, det regner jo flere gange om ugen, så hvor er problemet... På skolen må de ikke tegne med kridt i gården (jeg har spurgt!) :huh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Laurie-vb

Det er jo bare kridt, og det forsvinder med tiden.... lidt sjovt, at børn leger de samme leg i flere lande...

Anmeld

23. juni 2010

Lars F-vb

Naturligvis må de det. Voksne der kan blive generet af det er for sure; det kan jeg ikke tage alvorligt. Sig til dem at de kan rende og hoppe. Her tegner ungerne hinkeruder og leger krig og hvad ved jeg - midt på gaden. Og det kan naturligvis ikke vaskes væk, for der skal jo fortsættes i morgen.

Anmeld

23. juni 2010

Titte-vb

NikiFin, bor du sammen med dine svierforældre? Hvis ikke du gør, så kan du bede dem blande sig uden om, hvad der foregår på din matrikkel.......

Anmeld

23. juni 2010

NikiFin-vb

Vi bor i forskellige huse men deler en gård. Og jeg tog slangen og vaskede det hele om aftenen. Jeg vil ikke gamle sure snobber at ødelægge min humør :angry:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.