Må jeres børn skrive med kridt foran huset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.351 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

NikiFin-vb

Lader I jeres børn at skrive med kridt udenfor? Ser det grim i jeres øjne, er det et stort problem? Og hvis det gør de skal tegningerne vaskes når de er færdig med at tegne. For mig er det slet ikke et problem. Men jeg har lige haft en lille skandale med mine svigerforældre om det. Vi deler gård med dem. Jeg ville vise en spil til børnene og tegnede noget. Og 'svigrene' hoppede på mig at de ikke kan lide det. Jeg kan ikke forstå hvordan sådan noget kan være sådan et stort problem. Fordi der kommer gæster. Så hvad, vi er hjemme, det er vores hjem og det er vi som skal lide det. Hvis gæsterne ikke kan lide tegninger er det deres problem synes jeg. Jeg har ikke blod. Jeg er rasende. :angry: Hvordan ville i reagere hvis svigrene slår på bordet: Du må ikke tegne, vi kan ikke lide det :angry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

kongster-vb

Det er intet problem for mig (eller nogen jeg har hørt om) med kridt på fortov og i gården. Jeg ved ikke lige hvordan jeg ville reagere. Hvis det var naboer ville jeg måske sige, at det er en offentlig gård og selvfølgelig må ungerne tegne. Med svigerfamilier er der måske så meget andet indblandet og dem vil jeg jo gerne bevare et godt forhold til, men umiddelbart synes jeg det lyder som noget pjat

Anmeld

21. juni 2010

Kirle-vb

Tror jeg er enig med KOngster her... Det lyder som om der er mere til det end en tegning og det er svært med svigermiklerne som man jo har et lidt andet forhold til end naboer... Kan ikke se noget problem i at tegne med kridt...

Anmeld

21. juni 2010

Ajna-vb

Jeg synes det ser hyggeligt ud, når ungerne har tegnet med kridt - det bringer lidt liv i gaden/indkørslen osv.

Anmeld

21. juni 2010

Johannamor-vb

Tja, jeg opfordrer tit ungerne til at tegne med kridt og jeg elsker deres tegninger. Så det er ikke noget problem her. Men nu er det jo ikke ungerne, der har tegnet, men dig - og så er det en anden sag. Jeg er enig med de andre i, at der må være tale om et problem mellem dig og familien.

Anmeld

21. juni 2010

NikiFin-vb

Jeg synes de blev også rasende fordi når de spurgte mig om jeg vil vaske det når vi slutter sagte jeg at regnen vasker den. Og de er ikke folk som fordrager at andre har deres mening. De synes måske at jeg skal altid sige Yes sir, yes maam. Men jeg er ikke den type, jeg siger bare min mening og så alle hader mig. OK, ingen problem, jeg er vandt til det. Problemet er at deres søn synes det samme som dem og var på deres side som altid. For mig er det bare ikke OK at de mor og far er vigtigere end konen og børnene. :angry:

Anmeld

21. juni 2010

NikiFin-vb

Johannamor skrev:
Tja, jeg opfordrer tit ungerne til at tegne med kridt og jeg elsker deres tegninger. Så det er ikke noget problem her. Men nu er det jo ikke ungerne, der har tegnet, men dig - og så er det en anden sag. Jeg er enig med de andre i, at der må være tale om et problem mellem dig og familien.
jeg synes at de ville sige det samme hvis ungerne tegner. I den familie respekterer de ikke børnenes behov. De giver kun ordrer. Og hvis børnene græder spørger de ikke Hvad er der sket men Hvor gør det ongt. SOm om de må græde kun når det gør ondt :angry: Men jeg føler også at de har problem med mig. Hele banden. Jeg skulle købe ind og når mor og far kom med øl og sat ved bordet mindede min mand med det samme at jeg skulle købe ind :angry: Der kommer problemer kan jeg lugte :angry: Dumme snobber :angry:

Anmeld

21. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Ajna skrev:
Jeg synes det ser hyggeligt ud, når ungerne har tegnet med kridt - det bringer lidt liv i gaden/indkørslen osv.
Kan kun sige jeg er enig........

Anmeld

21. juni 2010

Caidas-vb

Mine børn må ikke tegne med kridt på vejen foran huset. Men kun fordi vi bor på en hjørnegrund ud til en rimeligt befærdet vej, hvorfra der kommer drejende biler. Ellers ville det ikke genere mig. Kunne dog se en grund til ikke at tegne med kridt, i starten da de gik i dagpleje. De kom hver gang hjem med kridtet tøj, som ikke var til at få rent, fordi de lå og flød i det. Men det er jo en helt anden ting.

Anmeld

21. juni 2010

kongster-vb

Jamen børn SKAL tegne med kridt på vejen. Sådan er det! Der skal tegnes hinkeruder og cykelbaner og spilles krig og skrives navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.