Det er en hemmelighed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

Pia S skrev:
Kæmpe tillykke - kan du sende lidt positive tanker denne vej. Min håndværkermand har nemlig været ledig siden januar.
Jeg sender en masse positiv energi og håber, der snart er noget til din mand at lave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Pia S skrev:
Kæmpe tillykke - kan du sende lidt positive tanker denne vej. Min håndværkermand har nemlig været ledig siden januar.
Jeg XX'er også fingre!! Gudskelov der er længere udsigt til dagpengestop, så mon ikke han når det inden!!

Anmeld

21. juni 2010

Kirle-vb

Tillykke med manden! Og sender samtidigt god karma til alle andre arbejdsløse (jeg selv er lige ved at være der selv :))

Anmeld

21. juni 2010

Pia S-vb

Nu vil jeg jo helst ikke spamme Charlottes tråd men jeg kan da sige at manden i den grad ELSKER at være arbejdsløs. Det er mere mig som vil have ham igang. Vi kan heldigvis godt klare det økonomisk, men har da måtte droppe sommerferien!

Anmeld

21. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Pia S skrev:
Nu vil jeg jo helst ikke spamme Charlottes tråd men jeg kan da sige at manden i den grad ELSKER at være arbejdsløs. Det er mere mig som vil have ham igang. Vi kan heldigvis godt klare det økonomisk, men har da måtte droppe sommerferien!
Nå men gudskelov han trives, det er straks værre hvis man mistrives!!! - har i så slet ikke ferie, eller har i bare ferie uden 'rejsemål'?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.