Det er en hemmelighed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Eeeej tillykke med det! :) Det bliver jo som at få en ny tilværelse (og ny mand) *hæhæ* Dejligt når noget lykkes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

Tak, tak, tak - jeg kan næsten ikke vente med at få en beskidt, 'brugt' og træt mand hjem og ligge på sofaen! :lol: Tilmed er der noget med nogle gode diæter forbundet med jobbet - han skal køre og rejse en del, men jeg er vant til, at han flyver og farer omkring og er svær at 'fange ind', og når der nu er ekstra penge i det, er det jo fantastisk. To store hurdler er tilbage - en ny MR-scanning til august og prikkerunde på MIN arbejdsplads til efteråret. Men jeg er og forbliver forhåbentlig optimist, så det får ikke lov at spolere glæden!

Anmeld

17. juni 2010

lib1982-vb

:klap: Super fedt for jer tillykke :klap: Må man spørge hvad han laver (bare så'n mellem os 2 ;) )

Anmeld

17. juni 2010

Frede-vb

TIL LYKKE, TIL LYKKE!!! :klap: :flag: Det kan jeg godt forstå, at du må af med - det er da virkeligt noget at råbe ud i æteren :trut: Typisk mænd, at der lige skal gå et stykke tid, før man må sige noget.... han skulle lige vide, hvor svært det er :S Jamen, det er da virkeligt dejligt for jer allesammen - nu skal han skynde sig at nyde de sidste dage, inden han skal begynde igen.

Anmeld

17. juni 2010

Johannamor-vb

Tillykke! Det er da bare den bedste feriegave...

Anmeld

17. juni 2010

als-vb

Tillykke med manden. Dejligt for jer at den del er krydset af bekymringslisten.

Anmeld

17. juni 2010

Lars F-vb

Yes! Tillykke!

Anmeld

17. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

lib1982 skrev:
:klap: Super fedt for jer tillykke :klap: Må man spørge hvad han laver (bare så'n mellem os 2 ;) )
Det er til gengæld ikke nogen hemmelighed - han er maskinarbejder/smed/værktøjsmager, den der 'gammeldags' slags, der kan ALT håndværksmæssigt, men ikke er med på den computerstyrede del - CNC, hedder det vist. Han skal være rejsemontør nu, og jeg er ikke i tvivl om, han er den perfekte til jobbet - ud og snakke med folk og få fingrene i noget maskineri, det er lige ham!

Anmeld

17. juni 2010

Laurie-vb

Stor tillykke!!!!

Anmeld

21. juni 2010

Pia S-vb

Kæmpe tillykke - kan du sende lidt positive tanker denne vej. Min håndværkermand har nemlig været ledig siden januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.