ønskebarn74 skriver:
Tak alle sammen, det varmer!!!!
Bare det at komme ud med det... Tak for jeres svar... Hvor er det dejligt bare et sted at blive hørt...
Min mand fatter nada... Han driller mig og synes det er skægt at klemme mine ømme bryster
Og så fatter han ikke at jeg dasker til ham for at få ham til at holde op
Han synes det er morsomt at provokere mig... For jeg er da så nuttet
Og så bliver jeg så flov bagefter...

hmm er du sikker på det er den rette mand du er sammen med - eller rettere "mand" for det er da den værste drengerøv jeg længe har hørt om. Hvis han ikke forstår et nej så bør du gå fra ham for det er ingen mand sgu værd at leve med! Du kan sagtens blive gravid uden ham, og hvis han gør grin med dig NU hvor DU gør dit for at blive gravid - hvorn vil han så se på deet den dag du er højgravid og vejer 25kg mere og brysterne er vokset 2-3 skålenumre større samt du lider af de alm graviditetestegn såsom kronisk træthed, kvalme, ømme bryster, stive brystvorter, føler dig oppustet, øm i bækkenet, vand i kroppen, bumser i ansigtet, tissetrang konstant osv... tænk over det og få den lille lort sat på plads - vær ikke bange for sige fra og bliv da SLET IKKE flovover noget eller din hormonelle tilstand nu.

der er mange fisk derude... U og girl !!!!
Er selv gravid pt. og faderen skred fra mit barn pga. han fik kolde fødder og fødselsdepression....
Anmeld