Hvad gør i andre, når humøret svinger vildt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. september 2009

ønskebørn74

Jeg får i øjeblikket hormonpiller der hedder provera... De påvirker mig max på humøret... Jeg kan gå fra ren eufori til dyb afgrund inden for minutter... Jeg synes det er vildt svært at håndtere... Er der andre der er udsat for det?? Og hvad gør i for at bryde cirklen... Jeg har nu tudet max i 2 timer og tårerne har ingen ende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

missKat

ønskebarn74 skriver:

Jeg får i øjeblikket hormonpiller der hedder provera... De påvirker mig max på humøret... Jeg kan gå fra ren eufori til dyb afgrund inden for minutter... Jeg synes det er vildt svært at håndtere... Er der andre der er udsat for det?? Og hvad gør i for at bryde cirklen... Jeg har nu tudet max i 2 timer og tårerne har ingen ende..

åhh det gør mig da ondt ven!!
kan desværre ikke hjælpe dig, men kan i hvert tilfælde sende et KÆMPE virituelt knus 

Anmeld

5. september 2009

oo

aaargh! jeg får pergotime lige p.t. og jeg har været ulideligt glad i låget i 3 dage og så igår vendte hele hormonmonsteret 180 grader og jeg har bare hyyyyylet over ALTING. enten hyler jeg eller også blir jeg virkelig virkelig sur, over ingenting. jeg kan ikke selv stoppe det overhovedet, jeg sir bare altid til Søren, i mine få normale øjeblikke, at det altså ikke er Trine, men hormonerne der græder og raser og han er heldigvis meget forstående. (jeg blev dog liiiidt såret en dag hvor han skulle være sød og fik sagt "jamen, jeg kan slet ikke mærke forskel, skat"...hmmm!)

jeg kan ikke hjælpe dig, jeg kan bare sige, at du ikke er den eneste og nu skal vi FANDME blive gravide, så vi kan slippe for de hormoner, BASTA - sir jeg bare

Anmeld

5. september 2009

MorCamilla

Jeg får ikke nogle piller (andet end min kemo) men mit humør svinger også meget efter jeg er blevet syg.. Når jeg har det skidt og har ondt af mig selv, så tuder jeg... og jeg bliver ved til det holder op... Hvis jeg synes det bliver for meget ringer jeg efter en veninde som kommer og snakker med mig lidt og inden for kort tid har hun forklaret mig at mit liv slet ikk er så skidt enda...

Men man skal også have lov til at have det skidt ind i mellem, jeg tror det er meget sundt at komme ned i "kælderne" og vende lidt engang i mellem... Selv om det bestemt ikk er sjovt...

Anmeld

5. september 2009

ønskebørn74

Tak alle sammen, det varmer!!!!

Bare det at komme ud med det... Tak for jeres svar... Hvor er det dejligt bare et sted at blive hørt...

Min mand fatter nada... Han driller mig og synes det er skægt at klemme mine ømme bryster Og så fatter han ikke at jeg dasker til ham for at få ham til at holde op Han synes det er morsomt at provokere mig... For jeg er da så nuttet Og så bliver jeg så flov bagefter...

Anmeld

5. september 2009

ønskebørn74

MorCamilla skriver:

Jeg får ikke nogle piller (andet end min kemo) men mit humør svinger også meget efter jeg er blevet syg.. Når jeg har det skidt og har ondt af mig selv, så tuder jeg... og jeg bliver ved til det holder op... Hvis jeg synes det bliver for meget ringer jeg efter en veninde som kommer og snakker med mig lidt og inden for kort tid har hun forklaret mig at mit liv slet ikk er så skidt enda...

Men man skal også have lov til at have det skidt ind i mellem, jeg tror det er meget sundt at komme ned i "kælderne" og vende lidt engang i mellem... Selv om det bestemt ikk er sjovt...

Ok, se det sætter lige mit i perspektiv...
Hvor er jeg ked af at høre at du skal gennemgå sådan noget... Må man spørge hvad type det er du fejler??? Jeg hader den sygdom!!!!! Og så er du jo så ung!!! Det er bare ikke retfærdigt!!!!

Anmeld

6. september 2009

AnjaTherese

ønskebarn74 skriver:

Jeg ta'r ingen piller eller noget. Men mit humør svinger så meget, helst nu for tiden
Det har været sådan i mange år, men helst efter min far døde, kan jeg bare slet ikke styre mig selv. Men prøver det bedste jeg kan.

knus, Anja <3

Anmeld

10. september 2009

MorCamilla

ønskebarn74 skriver:

Ok, se det sætter lige mit i perspektiv...
Hvor er jeg ked af at høre at du skal gennemgå sådan noget... Må man spørge hvad type det er du fejler??? Jeg hader den sygdom!!!!! Og så er du jo så ung!!! Det er bare ikke retfærdigt!!!!

Undskyld.. det var ikk min menig at det skulle lyde som om jeg har det værre end dig, eller hvad man nu kan sige...

Alle kan have en dårlig dag eller to... og sådan er verden vist bare skruget sammen.. Jeg er af den opfattelse at det er de trælse / hårde ting vi gennemgår der gør os til stærkere mennesker..

Jeg har bryst kræft, eller det vil sige at jeg er færdig med min behandling i første omgang og skal opereres igen torsdag og så 3 mdr efterbehandling og så skulle jeg meget gerne være rask denne gang...

Jeg må nok indrømme at jeg oz hader den sygdom (selv om det i langt de fleste tilfælde ikk er sygdommen man dør af, det er behandlingen / kemone...) men ja jeg hader den alligevel..

Anmeld

10. september 2009

ønskebørn74

MorCamilla skriver:

Undskyld.. det var ikk min menig at det skulle lyde som om jeg har det værre end dig, eller hvad man nu kan sige...

Alle kan have en dårlig dag eller to... og sådan er verden vist bare skruget sammen.. Jeg er af den opfattelse at det er de trælse / hårde ting vi gennemgår der gør os til stærkere mennesker..

Jeg har bryst kræft, eller det vil sige at jeg er færdig med min behandling i første omgang og skal opereres igen torsdag og så 3 mdr efterbehandling og så skulle jeg meget gerne være rask denne gang...

Jeg må nok indrømme at jeg oz hader den sygdom (selv om det i langt de fleste tilfælde ikk er sygdommen man dør af, det er behandlingen / kemone...) men ja jeg hader den alligevel..

Du har intet at undskylde for!!!! Jeg har jo tros alt noget godt i udsyn... Et muligt barn. Jeg føler med dig og vil sende dig mange tanker!!!!!!!

KÆMPE KRAMMER

Lene

Anmeld

10. september 2009

pussekat

ønskebarn74 skriver:

Tak alle sammen, det varmer!!!!

Bare det at komme ud med det... Tak for jeres svar... Hvor er det dejligt bare et sted at blive hørt...

Min mand fatter nada... Han driller mig og synes det er skægt at klemme mine ømme bryster Og så fatter han ikke at jeg dasker til ham for at få ham til at holde op Han synes det er morsomt at provokere mig... For jeg er da så nuttet Og så bliver jeg så flov bagefter...

hejsa søde
ja mand de kan ikke hold  for dem selv når man her ømme bryster hihi det skulle prøve det selv så kun vi drille dem
ja det er ikke sjov når man bliv  
her jo selv lige prøve det er på vej op igen
venter venter på den næste mens så vi kan start op igen
EN STOR til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.