Høflig selvbetjening.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Har for første gang i dag handlet et sted, hvor man selv skulle scanne varerne, betale og pakke. Hold kæft, det gad jeg godt at ha' på video :laugh: :silly: :woohoo: Man går jo til det med en vis sikker mine, men der gik ikke lang tid inden 'ekspeditionen døde' - det er noget med at varerne blir vejet før og efter scanning ;) Så er det så bare ikke en god ide, at stille sine andre poser op på den sidste vægt :ohmy: Det er en ligning, der bare ikke går op - men til gengæld ret så underholdende for dem, der har valg en kø med kassedame :mob: Nå, men er frisk på at prøve igen - nu er man jo halvprof :P Er der nogle af jer, der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

mariamiss6-vb

Jeg tog IKEAS selvbetjenings kasse sidst jeg var der... Det gik nogne lunde, bortset fra at det lige glippede for mig at de rved varer på 2 kolli kun skal være stregkode på kolli nr. 1 - Damn jeg kiggede længe og gnavent efter stregkode nummer 2 heheheheh.... Men altså hvor har du prøvet selvbetjening?

Anmeld

10. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Det var i Føtex.

Anmeld

10. juni 2010

Elverpigen-vb

Jeg bruger det hver gang, jeg handler i Føtex. Det går meget hurtigere, når man ikke har så mange vare :cheer: Det er dejligt ikke at skulle vente på kunder med besværlige vare, og høre på deres brok :silly:

Anmeld

10. juni 2010

Webredaktøren-vb

Jeg bruger det ofte i Netto, men det er ikke altid et hit for Netto, for undervejs fortryder jeg ofte ekstra-varerne, når jeg ser prisen. 'Nej, 99 kroner for en badminton-ketsjer, det er alligevel for dyrt...' ... når jeg så har scannet varen og vil returnere skal en medarbejder hen og låse op og trække retur :huh: Sidst jeg handlede fortrød jeg to varer, mens køen voksede støt og roligt :blush: :laugh: Men hvis man kun lige har et par varer er det jo dejligt nemt.

Anmeld

10. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja jeg synes da også det er smart og hurtigt - når man lige ved, hvordan det virker :blink: ...og så skal man åbenbart også liiiige tjekke, om Tina står længere fremme i køen :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

10. juni 2010

Laurie-vb

Jeg bruger det meget gerne i Føtex. Og gerne, når jeg ikke har mange varer. Det kniber altid (80%) når jeg sætter min egen pose... og begynder at sætte varer i den. Så går den i stå.

Anmeld

10. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Ha ha, så er det ikke kun mig :laugh: Det er jeg glad for at høre Laurie...

Anmeld

11. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

Er det sådan noget smart noget, man har 'ovre i København' - eller findes det andre steder? Jeg har aldrig set det...

Anmeld

11. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

'Ovre i København'... - hvor kommer du fra ? :cheer: Min indkøbsoplevelse er fra Fredericia :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.