Viser i billeder af jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

Laurie-vb

Jeg gør ikke... min yngste er lige blevet 18, og jeg skulle så spørge om lov.. Jeg har billeder af dem på FB, men det er også, fordi de har bedt mig, om at sætte dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

als-vb

jeg har også en del billeder på FB og har en hjemmeside så resten af familien all over the world kan følge med i hvad der sker. Men der er censur på, ingen billeder hvor hun er nøgen, havde sågar et hvor hun sidder i ble og leger med et tæppe men syntes da var for meget så det blev fjernet.

Anmeld

4. juni 2010

-vb

På min Face profil er jeg ret striks med IKKE at lægge fotos af min datter pga Facebooks ejerskab af alle fotos lagt på Face (i princippet er billederne så deres og de kan bruge/sælge dem som de vil. Dog hævder Facebook at det har de ingen intentioner om....). På min Facebook profil er det desuden kun venner som kan se billederne, altså ifølge mine egne privatindstillinger. Men Facebook har jo det loop hole hvor, når mine venner kommenterer på mine billeder, så kan DERES venner trykke på kommentarlinket og se både det billede der er kommenteret på og de efterfølgende fotos i albummet. Jeg er endda så nørdet at når jeg lægger billeder ud, hvor andre end jeg er på, så spørger jeg mine venner først, så de kan godkende det og de kan til enhver tid bede om at få billedet af dem fjernet. Det tager jeg ikke så tungt :) Desuden har vi en hjemmeside, med kode, så venner og familie kan følge med i vores datters liv og den kommende lille ny (vi kommer begge andetsteds fra end Dk). Men ingen nude billeder hvor man kan se kønnet. Selvom et foto i badet er ganske uskyldigt, kan vi jo alle regne ud at fortvistede hjerner sikkert kan få et eller andet ud af selv sådanne billeder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.