Viser i billeder af jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

NikiFin-vb

Jeg har ikke set at nogen viser billeder af sine børn her. Er det forbudt eller bare I selv har noget imod det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

als-vb

min datter er da på mit billed. Der er faktisk utrolig mange der har billed af ders barn/børn som profilbilled. undskyld mulige stavefejl: Caidas, Mammarazzi, mig.....Helene..

Anmeld

2. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Mit oprofilbillede er et billede af min yngste søn.... Så jo vi er nogen der viser billeder af vores børn....

Anmeld

2. juni 2010

kongster-vb

Jeg bryder mig ikke om at lægge billeder af mine børn på nettet, ud over på lukkede sider (og så lige et par enkelte på facebook hvilket går lidt imod mit princip, kan jeg godt se)

Anmeld

2. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeps, søn nummer 4 er på min avatar... Jeg har enkelte billeder rundt omkring..

Anmeld

2. juni 2010

NikiFin-vb

jeg ved godt at der er mange der ikke vil vise bileder af deres børn. Men hvorfor ikke? Jeg kan se de bileder i profiler, men de er bare noget lille hvor man ikke kan se meget

Anmeld

2. juni 2010

kongster-vb

Fordi alle har adgang til internettet og mine børn har ikke selv valgt at skulle vises for alverden. Når først noget er lagt på nettet kan det aldrig fjernes helt igen, fordi man ikke aner hvem der har downloaded det.

Anmeld

2. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

kongster skrev:
Fordi alle har adgang til internettet og mine børn har ikke selv valgt at skulle vises for alverden. Når først noget er lagt på nettet kan det aldrig fjernes helt igen, fordi man ikke aner hvem der har downloaded det.
Men dermed heller ikke sagt at jeg ikke selv ligger billeder på facebook, hvor kun venner kan dem. Begrænser dog badebilleder, puslebilleder etc, hvor hun er nøgen. Sæt de faldt i hænderne på den forkerte - og det kan man ikke gardere sig 100% imod.

Anmeld

2. juni 2010

Antons mor-vb

Jeg bryder mig heller ikke om at have billeder af mit barn liggende frit tilgængeligt på nettet, man ved jo ikke hvem der kigger på dem og evt. downloader dem...- og han er en køn en af slagsen, når jeg selv skal sige det ;)

Anmeld

2. juni 2010

kongster-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Men dermed heller ikke sagt at jeg ikke selv ligger billeder på facebook, hvor kun venner kan dem. Begrænser dog badebilleder, puslebilleder etc, hvor hun er nøgen. Sæt de faldt i hænderne på den forkerte - og det kan man ikke gardere sig 100% imod.
Men facebook kan jo bruge dine billeder til hvad som helst uanset om du har sat det op til at kun venner kan se det. Det er i facebook betingelserne at de må bruge dine oplysninger til hvad de vil - inkl sælge dine billeder til brug i reklamer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.