Mølholm privathospital......... here i come!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Johannamor-vb

Super-duper! Håber det bliver ved med at føles helt rigtigt for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

kongster-vb

Skønt at høre, Titte. Håber alt går fremad for dig!

Anmeld

2. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Super :cheer: ...og tillykke med dit nye 'jeg' - og velbekomme ;)

Anmeld

3. september 2010

Titte-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Bellis skrev:
Titte skrev:
Så er jeg hjemme igen, har det rigtig godt, har dog lidt ondt i skulderen og i mavemusklerne. Alt ialt en meget positiv oplevelse, nu kan det kun gå nedad. Var oppe at gå allerede efter et par timer, og har idag fået youghurt, suppe og cocio... Tror jeg kommer til at glæde mig til jeg kan få nogenlunde fast føde, men det er jo kun en uge jeg skal være på helt flydende.... :)
Åhh det bliver så spændende Titte, tænk nu er der kun en vej. Stort tillykke. Håber det hele vil gå uden for store gener. Og ja, tøsetur - men kulørte drinks :laugh:
Det er snyd så.. hvis Titte kun må få en dl af gangen, så får hun jo drukket os under bordet!!! :laugh: Dejligt du allerede er oppe og rundt, det er jo vigtigt så du ikke får blodpropper i benene (lungerne). Jamen hvad så?? Hvordan eller hvor meget må du så spise af gangen (af det flydende)?? Og kan du allerede nu mærke, om du bliver mere mæt? Okay, der er flere spørgsmål end i Jeorpardy, men du svare bare når du har lyst :laugh:
Jeg har hverken sult eller mæthedsfornemmelse, dvs at jeg idag tror jeg følte mig mæt efter 1 dl æblegrød...... min gamle mavesæk rumler, :laugh: :laugh: men det holder op med tiden... Jeg har det ikke som om jeg er nyopereret, men kan mærke mine mavemuskler... Jeg skal spise 8 gange om dagen den første uge, derefter skal jeg i en uges tid spise 6-8 gange, og derefter 6 gange om dagen. Fra på onsdag må jeg få blendede grøntsager, kogte, blendet kød og en most kartoffel, jeg må spise scamble æg, øllebrød, og sådan noget blød mad. Det vigtigste er at spise mange proteiner !! Skal derudover også spise stærke d vitaminer, kalk, og jerntabletter...

Anmeld

3. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jaa, det er klart, proteinerne gør jo at du taber fedtmasse istedet for muskelmasse - jeg spiser også mange proteiner på min kur, og tager engang imellem en proteindrik fordi jeg ikke kan spise alt det kød jeg egentlig burde... Nå, men det er da dejligt at høre du har det godt og det går som det skal. Men det bliver nok en hel velsignelse at kunne få lidt grovere blød mad snart, man kan godt savne at tygge - det ved jeg fra andre der har været i samme situation. Hvor meget nåede du egentlig at tabe på egen hånd? Og hvor meget regner lægerne med du kan tabe nu efter operationen? - jeg synes du er så sej!!! :)

Anmeld

3. september 2010

Titte-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jaa, det er klart, proteinerne gør jo at du taber fedtmasse istedet for muskelmasse - jeg spiser også mange proteiner på min kur, og tager engang imellem en proteindrik fordi jeg ikke kan spise alt det kød jeg egentlig burde... Nå, men det er da dejligt at høre du har det godt og det går som det skal. Men det bliver nok en hel velsignelse at kunne få lidt grovere blød mad snart, man kan godt savne at tygge - det ved jeg fra andre der har været i samme situation. Hvor meget nåede du egentlig at tabe på egen hånd? Og hvor meget regner lægerne med du kan tabe nu efter operationen? - jeg synes du er så sej!!! :)
Jeg tabte mig 20 kg, inden jeg blev opereret, skulle egentlig kun tabe mig 11 kg men jeg var jo igang da jeg blev indstillet, så jeg fortsatte hvor jeg allerede var. Jeg ved ikke hvad de regner med, men man siger at man kan tabe sig omkring 60-70% af sin overvægt inden for det første år, jeg har et ønske om at tabe mig omkring 50 kg mere, men jeg er realist, og har besluttet mig for at se hvordan jeg ser ud når jeg kommer derned ad, måske ser jeg godt ud på 85 kg, måske skal jeg ned på 75, det vil tiden vise....

Anmeld

3. september 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, det er også den bedste måde at gribe det an på tror jeg. Det er jo en ordenlig bid, så tiden må bare arbejde for dig, og da det jo er en permanent forandring, så kører det jo bare derud af indtil kroppen igen har fundet en naturlig balance/vægt at lande på...... :)

Anmeld

6. september 2010

Titte-vb

Der er nu gået 5 dage siden jeg blev opereret, og jeg har siden tabt 5 kg. Så totalt er jeg 25 kg lettere.... Jeg har det FANTASTISK, keder mig og overvejer at køre forbi arbejdet og sige hej en dag..... ;) Fra onsdag må jeg begynde at spise lidt fastere mad, det bliver dejligt at få noget at tygge på :side:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.