Har idag haft sidste arbejdsdag i lang tid, der kommer til at gå 4-6 uger før jeg er tilbage igen.
Jeg er totalt afklaret med det der skal ske, glæder mig rigtig meget til et anderledes, og godt liv.
Er rigtig meget nervøs, ikke for operationen, men for det der kommer bagefter, det puslespil jeg hver dag skal have til at gå op.
Bare det at skulle sætte et ur til at ringe, når jeg skal spise, fremfor at prøve at ignorere sulten.
Det at skulle huske så mange ting omkring min mad de første uger.
Det, at jeg kan se frem til at købe tøj jeg kan lide, og ikke kun fordi jeg tilfældigvis kan passe det.
Det, at jeg kan komme igang med løbetræning, uden at det gør ondt i hele kroppen, og uden at jeg bliver vanvittig forpustet...
Det, at jeg nu ikke længere skal være uvenner med min badevægt, ikke misbruge den 5 gange om dagen, for at se om jeg nu ikke lige har tabt mig lidt mere. At skulle lave en aftale med mig selv om, at den må bruges en gang om ugen tror jeg bliver en rigtig ritig svær ting for mig. Badevægten kommer til at holde flyttedag ind i et skab... :side:
At jeg kommer til at svede mindre, over den mindste byrde...
Men mest af alt, så glæder jeg mig til mit nye tyndere liv, et liv uden medicin, og et liv med langt mindre rissiko for blodpropper, canser, ledproblemer med mere......
Jeg giver lyd fra mig når jeg er klar igen, nogen af jer vil kunne se det på Facebook, andre må vente på at jeg får energi og lyst til at skrive her.
Tak for jeres varme ord, det luner..
Vi ses!
Titte
Anmeld