Mølholm privathospital......... here i come!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Titte-vb

Har idag haft sidste arbejdsdag i lang tid, der kommer til at gå 4-6 uger før jeg er tilbage igen. Jeg er totalt afklaret med det der skal ske, glæder mig rigtig meget til et anderledes, og godt liv. Er rigtig meget nervøs, ikke for operationen, men for det der kommer bagefter, det puslespil jeg hver dag skal have til at gå op. Bare det at skulle sætte et ur til at ringe, når jeg skal spise, fremfor at prøve at ignorere sulten. Det at skulle huske så mange ting omkring min mad de første uger. Det, at jeg kan se frem til at købe tøj jeg kan lide, og ikke kun fordi jeg tilfældigvis kan passe det. Det, at jeg kan komme igang med løbetræning, uden at det gør ondt i hele kroppen, og uden at jeg bliver vanvittig forpustet... Det, at jeg nu ikke længere skal være uvenner med min badevægt, ikke misbruge den 5 gange om dagen, for at se om jeg nu ikke lige har tabt mig lidt mere. At skulle lave en aftale med mig selv om, at den må bruges en gang om ugen tror jeg bliver en rigtig ritig svær ting for mig. Badevægten kommer til at holde flyttedag ind i et skab... :side: At jeg kommer til at svede mindre, over den mindste byrde... Men mest af alt, så glæder jeg mig til mit nye tyndere liv, et liv uden medicin, og et liv med langt mindre rissiko for blodpropper, canser, ledproblemer med mere...... Jeg giver lyd fra mig når jeg er klar igen, nogen af jer vil kunne se det på Facebook, andre må vente på at jeg får energi og lyst til at skrive her. Tak for jeres varme ord, det luner.. Vi ses! Titte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Det er stadig mig-vb

Tja, jeg har jo begået selvmod på facebook (de mangler bare at tørre op!), så jeg er en af dem der må vente på du får lyst til at skrive herinde, men ønsker dig alt godt indtil da!!!! :) OG SÅ skal vi altså ha' en tøsetur allesammen når du er ved at være i mål!!!!!

Anmeld

31. august 2010

Titte-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Tja, jeg har jo begået selvmod på fecebook (de mangler bare at tørre op!), så jeg er en af dem der må vente på du får lyst til at skrive herinde, men ønsker dig alt godt indtil da!!!! :) OG SÅ skal vi altså ha' en tøsetur allesammen når du er ved at være i mål!!!!!
TOP! Det er en aftale! :laugh: :laugh:

Anmeld

31. august 2010

Det er stadig mig-vb

Glæder mig allerede!!!!! :)

Anmeld

31. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Rigtig meget held og lykke med det hele Titte. Hvor blir det bare spændende - glæder mig til at høre om det :cheer:

Anmeld

2. september 2010

Titte-vb

Så er jeg hjemme igen, har det rigtig godt, har dog lidt ondt i skulderen og i mavemusklerne. Alt ialt en meget positiv oplevelse, nu kan det kun gå nedad. Var oppe at gå allerede efter et par timer, og har idag fået youghurt, suppe og cocio... Tror jeg kommer til at glæde mig til jeg kan få nogenlunde fast føde, men det er jo kun en uge jeg skal være på helt flydende.... :)

Anmeld

2. september 2010

Bellis-vb

Titte skrev:
Så er jeg hjemme igen, har det rigtig godt, har dog lidt ondt i skulderen og i mavemusklerne. Alt ialt en meget positiv oplevelse, nu kan det kun gå nedad. Var oppe at gå allerede efter et par timer, og har idag fået youghurt, suppe og cocio... Tror jeg kommer til at glæde mig til jeg kan få nogenlunde fast føde, men det er jo kun en uge jeg skal være på helt flydende.... :)
Åhh det bliver så spændende Titte, tænk nu er der kun en vej. Stort tillykke. Håber det hele vil gå uden for store gener. Og ja, tøsetur - men kulørte drinks :laugh:

Anmeld

2. september 2010

Det er stadig mig-vb

Bellis skrev:
Titte skrev:
Åhh det bliver så spændende Titte, tænk nu er der kun en vej. Stort tillykke. Håber det hele vil gå uden for store gener. Og ja, tøsetur - men kulørte drinks :laugh:
Det er snyd så.. hvis Titte kun må få en dl af gangen, så får hun jo drukket os under bordet!!! :laugh: Dejligt du allerede er oppe og rundt, det er jo vigtigt så du ikke får blodpropper i benene (lungerne). Jamen hvad så?? Hvordan eller hvor meget må du så spise af gangen (af det flydende)?? Og kan du allerede nu mærke, om du bliver mere mæt? Okay, der er flere spørgsmål end i Jeorpardy, men du svare bare når du har lyst :laugh:

Anmeld

2. september 2010

Bellis-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Bellis skrev:
Titte skrev:
Det er snyd så.. hvis Titte kun må få en dl af gangen, så får hun jo drukket os under bordet!!! :laugh: Dejligt du allerede er oppe og rundt, det er jo vigtigt så du ikke får blodpropper i benene (lungerne). Jamen hvad så?? Hvordan eller hvor meget må du så spise af gangen (af det flydende)?? Og kan du allerede nu mærke, om du bliver mere mæt? Okay, der er flere spørgsmål end i Jeorpardy, men du svare bare når du har lyst :laugh:
Så må hun gi ;) :laugh:

Anmeld

2. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jaaaa, ellers gir vi (det kan jo nok kun blive til en enkelt til Titte!) :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.