Mølholm privathospital......... here i come!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Titte-vb

Heidi Nielsen skrev:
Tillykke......Xer fingre for at det kommer til at gå godt :) Må man spørge ??? Hvad skal du opereres for ??? Har ikke lige fået det med :blush: Du kan godt glæde dig hvis du kommer til mølholm...de er så flinke og rare der...vi har været der med vores store dreng...han skulle godt nok kun undersøges for en sammentrækning i endetarmen men aldrig har jeg mødt så flinke læger og sygeplersker og så havde de tid til at vi var og alle vores spørgsmål.....
Jeg skal have lavet en gastrik bypas........... Det er den operation der gør at jeg kommer til at tabe mig rigtig meget, mit spiserør bliver faktiske koplet på en meget meget meget lille del af min mavesæk, hvor også tyndtarmen bliver ført på. Den nye mavesæk bliver på str med en tommeltot, og jeg vil således i det første lange stykke tid ikke kunne spise mere end ca en dl ad gangen........... På sigt kan man spise lidt mere, men det vil altid være sådan at jeg ikke kan spise så meget, og ikke for fedt eller for sødt, så kan jeg blive dårlig af det....... Men hold op hvor jeg glæder mig, har altid været overvægtig, og har nu desværre nogle følger, der gør at det er den helt rigtige beslutning.....Endometriose, med deraf fjernelse af en æggestok og æggeleder, barnløshed, forhøjet blodtryk og menses problemer....... Så fremtid, kom bare an!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Elverpigen-vb

STORT tillykke herfra, det er bare så godt gået :kiss: :kiss: :kiss: :flag:

Anmeld

1. juni 2010

Johannamor-vb

Superduper - håber at det bare fortsætter med at gå fremad nu, og at du når det endelige mål også...

Anmeld

1. juni 2010

Titte-vb

Johannamor skrev:
Superduper - håber at det bare fortsætter med at gå fremad nu, og at du når det endelige mål også...
Det endelige mål er faktisk uvist endnu, dog har jeg en formodning om hvor langt jeg vil ned i vægt, men det ser jeg til som det kommer. Har jo aldrig været tynd, så det bliver vildt mærkeligt at have det i udsigt.............

Anmeld

1. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Titte skrev:
Johannamor skrev:
Det endelige mål er faktisk uvist endnu, dog har jeg en formodning om hvor langt jeg vil ned i vægt, men det ser jeg til som det kommer. Har jo aldrig været tynd, så det bliver vildt mærkeligt at have det i udsigt.............
Tror det er meget fornuftigt, ikke at lægge sig helt fast på et endeligt mål. Jeg kender én, der har været det igennem - hun siger, at det nogle gange kan være lidt svært, at følge med mentalt. Identiteten skal også kunne nå at følge med/tilpasse sig. Men selvom hun altid har været glad, smilende, udadvendt osv. - ja så er hun fuldstændig ny - hun svæver bare rundt, og ser total lykkelig ud. Man kan virkelig se, hvordan hun trives med sit nye jeg.

Anmeld

1. juni 2010

Spunk-vb

Held og lykke med det.

Anmeld

2. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Titte skrev:
Heidi Nielsen skrev:
Tillykke......Xer fingre for at det kommer til at gå godt :) Må man spørge ??? Hvad skal du opereres for ??? Har ikke lige fået det med :blush: Du kan godt glæde dig hvis du kommer til mølholm...de er så flinke og rare der...vi har været der med vores store dreng...han skulle godt nok kun undersøges for en sammentrækning i endetarmen men aldrig har jeg mødt så flinke læger og sygeplersker og så havde de tid til at vi var og alle vores spørgsmål.....
Jeg skal have lavet en gastrik bypas........... Det er den operation der gør at jeg kommer til at tabe mig rigtig meget, mit spiserør bliver faktiske koplet på en meget meget meget lille del af min mavesæk, hvor også tyndtarmen bliver ført på. Den nye mavesæk bliver på str med en tommeltot, og jeg vil således i det første lange stykke tid ikke kunne spise mere end ca en dl ad gangen........... På sigt kan man spise lidt mere, men det vil altid være sådan at jeg ikke kan spise så meget, og ikke for fedt eller for sødt, så kan jeg blive dårlig af det....... Men hold op hvor jeg glæder mig, har altid været overvægtig, og har nu desværre nogle følger, der gør at det er den helt rigtige beslutning.....Endometriose, med deraf fjernelse af en æggestok og æggeleder, barnløshed, forhøjet blodtryk og menses problemer....... Så fremtid, kom bare an!
Nåhhhh så er jeg med.....det var også det Merete fra livet er fedt fik lavet ikke ??? Hvor er det bare skønt for dig STORT og mange gange tillykke herfra igen :klap: Xer alt hvad X´s kan for dig :)

Anmeld

2. juni 2010

Pia S-vb

JUBIIIIIII sådan Titte! Glæder mig til at følge dig på din vej til at blive et siv :side: Stort knus herfra

Anmeld

2. juni 2010

Laurie-vb

Titte... to dl, ikke én... Og det kræver, at man spiser fornuftigt, for at tabe sig... mange går i stå på et eller andet tidspunkt

Anmeld

2. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen det var da gode nyheder, så ved du hvad sommeren skal gå med :) - iøvrigt en god tid at få ordnet sådan noget i..... Det bliver helt klart spændende at følge!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.