Heidi Nielsen skrev:
Tillykke......Xer fingre for at det kommer til at gå godt :)
Må man spørge ??? Hvad skal du opereres for ??? Har ikke lige fået det med :blush:
Du kan godt glæde dig hvis du kommer til mølholm...de er så flinke og rare der...vi har været der med vores store dreng...han skulle godt nok kun undersøges for en sammentrækning i endetarmen men aldrig har jeg mødt så flinke læger og sygeplersker og så havde de tid til at vi var og alle vores spørgsmål.....
Jeg skal have lavet en gastrik bypas........... Det er den operation der gør at jeg kommer til at tabe mig rigtig meget, mit spiserør bliver faktiske koplet på en meget meget meget lille del af min mavesæk, hvor også tyndtarmen bliver ført på. Den nye mavesæk bliver på str med en tommeltot, og jeg vil således i det første lange stykke tid ikke kunne spise mere end ca en dl ad gangen........... På sigt kan man spise lidt mere, men det vil altid være sådan at jeg ikke kan spise så meget, og ikke for fedt eller for sødt, så kan jeg blive dårlig af det....... Men hold op hvor jeg glæder mig, har altid været overvægtig, og har nu desværre nogle følger, der gør at det er den helt rigtige beslutning.....Endometriose, med deraf fjernelse af en æggestok og æggeleder, barnløshed, forhøjet blodtryk og menses problemer....... Så fremtid, kom bare an!
Anmeld