Sex & the City 2 - skal I se den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

kongster-vb

Eller Jean-Luc Picard?? Han er lækker!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Lars F-vb

Pia S skrev:
kongster skrev:
Nææ, det kan vist ikke forklares :-) Men jeg kan også godt lide Star Trek, så det ene udelukker ikke det andet. De har bare pænere sko (og mænd) i SATC
Arggh hvem er pænere end Spock :silly:
Æv, nu føler jeg for alvor uden for. Jeg tror jeg bliver nødt til at se Oceans 11 og Thelma & Louise igen...

Anmeld

1. juni 2010

FørsteGang-vb

Er den vildeste anti-fan Så nej skal ikke se filmen og har heller ikke set 1'eren. De kvinder og deres fnider fnader siger mig absolut ingenting :P Men det er kun godt man har forskellig smag i fiml osv. for ellers ville verden da være kedelig.

Anmeld

2. juni 2010

lib1982-vb

Var inde og se den i aftes, var ikke super begejstret, syns 1'eren var bedre, MEN nu er den set ;)

Anmeld

2. juni 2010

Hobitten-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Serien har underholdt mig ud på de sene nattetimer - men ikke på køb-serien-niveau.
Sådan har jeg det også.. Ikke en serie jeg blev oppe for at se, men som alligevel kunne fange og more mig, hvis jeg var oppe.. ;) Har set den første film, da den kom i fjernsynet, og får nok heller ikke set den næste før den kommer på tv..

Anmeld

3. juni 2010

Pia S-vb

kongster skrev:
Eller Jean-Luc Picard?? Han er lækker!!!
Bare vi slipper for William Splatter som nr. 1 ;)

Anmeld

3. juni 2010

kongster-vb

Jean-Luc Picard har kun den ulempe at han har flødebollen Riker som no One. Eeww

Anmeld

3. juni 2010

NikiFin-vb

lib1982 skrev:
Var inde og se den i aftes, var ikke super begejstret, syns 1'eren var bedre, MEN nu er den set ;)
Er den sjov som TV serierne? Jeg vil gerne se en let komedie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.