Sex & the City 2 - skal I se den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Webredaktøren-vb

I går var jeg til forpremiere på Sex & the City 2 :cheer: Selv om den næppe bliver Oscar-nomineret ;) så var jeg godt underholdt, og dte var et glædeligt gensyn med 'veninderne fra New York'. Er I fans af Carrie, Miranda, Charlotte og Samantha og skal I se filmen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Willysmor-vb

Selvfølgelig, er den vildeste fan

Anmeld

30. maj 2010

kongster-vb

JA JA JA!!!!

Anmeld

30. maj 2010

Spunk-vb

Yes. Jeg skal se den sammen med mine søstre på lørdag. Glæder mig meget!

Anmeld

30. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg er godt nok blevet inviteret af kollegerne - de kvindelige - men jeg er altså aldrig rigtigt blevet bidt af de der New Yorker-damer, så jeg tror, jeg sidder over. Til gengæld er jeg VILD med Cosmopolitans!!

Anmeld

30. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Hmm - måske... På den ene side synes jeg, de er meget sjove - på den anden side synes jeg, at jeg er gået lidt kold i alle de genudsendelser. Kan heller ikke rigtigt få mine børn passet - men måske er det bare en dårlig undskyldning, for at jeg ikke har rigtig lyst til at se den :ohmy:

Anmeld

31. maj 2010

WebDebattør jeANNE-vb

Yes yes yes.... og jeg glæder mig!

Anmeld

31. maj 2010

Lars F-vb

Det er lissom med Star Trek - alle andre har set det hele, men jeg har ikke set et eneste afsnit - og sådan bliver det nok ved med at være.

Anmeld

31. maj 2010

lib1982-vb

JA :woohoo: JA :woohoo: JA :woohoo: JA :woohoo: JA :woohoo: JAAAAAAAAA jeg skal ind og se den til forpremiere i morgen aften :woohoo: :lol: :laugh: :klap: :klap: Behøver jeg at nævne jeg glæder mig HELT VILDT!!!!!! Er vild med, at de er lige så klodsede, dejlige, skønne, uheldige osv. som jeg er selv er - den eneste forskel, er at jeg bruger større str. tøj og knap så mange sko :P Starter i øvrigt i morgen med Cosmopolitans :drink:

Anmeld

31. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

JA helt klart......har fulgt med i serien og har set SATC 1...så selvfølgelig skal jeg se nummer 2.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.