Puuuha jeg har rigtig mange, er vist generelt et fjols :unsure:
En af de senere: Jeg ved godt man ikke må sparke sin store klodsede hund, men vover alligevel at skrive;
Min hund kom løbende gennem stuen og satte fra ned i min fod, min reaktion var at jeg ville losse hende en bag i, i et ret højt toneleje, men hun var selvfølgelig for længst væk, og knaldede så foden ind i væggen og forstuvede 3 tæer temmelig kraftigt. Og jeg som dagen før havde købt de ondeste stilletter jeg skulle have haft på om aftenen. Så kan jeg så lære det..
Da min mand og jeg var nyforelskede kom jeg til at bøvse ham lige op i hovedet midt i.. Vrælede som en stukken gris fordi det var flovt. Ved nu ikke om det var tuderiet eller bøvsen der var mest pinlig..
Jeg havde lige fået ganebøjle på og læspede. Skulle læse højt i klassen og min lærer vidste intet om bøjlen, så fik skider for at gøre nar..
Jeg kom engang til at smide min bøjle i skralden i gågaden (nogle lange rør ned i jorden) sammen med mine hotdogrester. Fik min mand (8 år siden) til at fiske den op igen, mens jeg gik væk og gjorde som om jeg ikke kendte ham.
Fik engang en vasker (snevejr) af min mand, min overlæbe kom i klemme under ganebøjlen og som om det ikke var nok, var der fuld af glaskår også..
Min mand aftjente værnepligt og jeg havde lovet jeg ikke havde tømmermænd når han kom hjem. Han ringede for at sige godnat, og jeg prøvede i min største brandert at overbevise ham om jeg ikke var fuld og ikke var på vej i byen med mine hujende veninder. Tabte tlf i toilettet..
og jeg kunne blive ved og ved og ved..
Anmeld