Det virkede som en god idé....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

kongster-vb

Inspireret af debat på trendsales starter jeg nu tråd om det dummeste I har gjort. Altså små ting - ikke at tage den forkerte uddannelse eller blive gift med den forkerte mand :-) Kun for sjov. Jeg lægger ud med én af mine 'skær fingrene af dig selv historier' - som jeg desværre har en del af. Jeg stod engang og skulle åbne en dåse torskerogn. Sådan én med et metalbånd rundt om hele dåsen og en lille nøgle man sætter ind i båndet og ruller båndet af. Jeg havde så fået det der bånd ca halvvejs af og så virkede nøglen ikke mere. Så jeg tager godt fat om båndet og hiver til! Og snitter tre fingre halvvejs igennem! Sådan et bånd er skarpt, skulle jeg hilse og sige! Heldigvis har jeg stadig førlighed i fingrene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Bellis-vb

Uhh dem har jeg en del af :laugh: Jeg hakkede chokolade med den største køkkenkniv og hakkede så næsten den ene finger af. Da jeg var barn, prøvede jeg at slå saltomotale i en tørresnor - som sjovt nok ikke kunne holde og den knækkede, hvilket resulterede i en brækket albue - som genere mig den dag idag. Første dag på ski= en af de meget store bakker= et ødelagt ledbånd, som stadig genere.

Anmeld

28. maj 2010

NikiFin-vb

haha, god emne. Jeg har lige gjort det samme som dig idag. Jeg har mange historier men lige nu kan ikke huske dem. Hvis jeg husker noget skriver jeg. Men en for opvarmning kan jeg fortælle. En gang skulle jeg ud af en bil. Jeg gik ud og smækkede med døren. Men det viste sig at åbenbart mit hoved var på vej men ikke held ud så skete der at døren pressede mit hoved. Haaa, jeg huskede noget andet. Og en til. Men firtæller senere

Anmeld

28. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg har suttet på spidsen af en skistav, fordi jeg lige havde lyst til at køle min tunge af med lidt is - og set og mærket overfladen af tungen blive hængende på staven. Jeg har fået en fartbøde på vej til arbejde - faktisk lige foran skolen - hvor jeg netop skulle have min allerførste arbejdsdag. Den lokale betjent (som jeg senere har samarbejdet med, og hvis sønner, jeg har undervist) sagde nærmest undskyldende, at det jo var første skoledag, derfor fartkontrollen. Rødmende måtte jeg bekende, at det vidste jeg faktisk godt... Jeg har et stort ar på maven, fordi jeg brændte mig på strygejernet, da jeg som højgravid stod og strøg i bar figur uden at tænke på mavens rækkevidde. Jeg er bange for, at jeg kunne blive ved i en uendelighed :(

Anmeld

28. maj 2010

NikiFin-vb

Nu prøver jeg at fortælle noget for kompliceret for mit dansk niveau. En gang da jeg var barn lavede min mor lamme suppe. Jeg var meget sulten og gik rund om kasserollen og spurgte hele tiden hvornår var suppen færdig. Endelig sagte min mor at den skulle være færdig. Jeg hældede en dub tallærken og begyndte at spise. Men det lugtede forfærdelig af.... lort. Jeg gik til min mor og fortalte hende men hun sagte Hvad er det vrøvl, jeg har ikke kommet lort i suppen. Så fortsat jeg at spise. Da jeg havde spist halvdelen der var et stykke tarm som jeg selvfølgelig puttede i munden og begyndte at tykke (det er normalt at spise sådan nogle ting i Bulgarien selvfølgelig efter grundig vask) og så følte jeg at mind mund begynder at fyldes med lort. Selvfølgelig viste jeg det til min mor og vi fandt hvor det havde kommet fra. En ben, som skulle have været tømt af manden der havde slagtet lammet. Men et stykke af tarmen blev åbenbart glemt inden i bennet. Selvfølgelig omkr. 20 l suppe gik i skraldet og det var kun mig der havde spist af den :laugh: Kender I andre der har spist lort ;)

Anmeld

29. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

NikiFin skrev:
Kender I andre der har spist lort ;)
Hm, jeg tror faktisk, de fleste små børn har prøvet at smage på egen afføring. Men det beviser da, at der ikke er substans i udtrykket 'Eat shit and die'.... I øvrigt forstod jeg fint din historie, og jeg synes, du klarer dig godt skriftligt på dansk. Hvor længe har du boet her?

Anmeld

29. maj 2010

Elverpigen-vb

Hi hi, godt emne :laugh: Kommer til at tænke på den gang min mand og jeg som nyforælskede, gik en lang tur i skoven. Det havde regnet i dagene inden = mange vandpytter. Et sted skulle vi ned af en stejl bakke som var ret mudret. Jeg ender på røven med mudder helt op til nakken :laugh: Min mand driller mig stadig hver gang vi går en tur og vi møder en mudderpøl. :angry: Jeg har en kollega som er meget god til at lave practical jokes. En dag bander og svovler over en computer, der ikke vil som jeg vil. Han siger til mig, at jeg bare skal skrive 'lås mig op', man ser mig taste løs og intet sker. Jeg hopper i med begge ben :P

Anmeld

29. maj 2010

Frede-vb

I forgårs mens jeg stod og underviste 5. A i engelsk, fik jeg en mms af en veninde. Hun havde sendt et foto af en hæl på en sko og skrev, om jeg lige ville hjælpe hende med størrelsen på hælen. Jeg troede, hun stod ovre i storcentret og ville have hjælp til den hersens sko, så jeg ville skynde mig at skrive tilbage til hende - om jeg syntes, hælen var for høj eller for lav. Jeg var rigtigt smigret over, at hun spurgte netop mig, fordi jeg mere eller mindre er kendt for at have nix og en skid forstand på hverken tøj eller sko Jeg kunne ikke finde ud af at besvare mms'en, fordi jeg er tekniklam, så jeg bad én af pigerne om hjælp - indtil jeg fik set ordentligt på mms'en... det var en tissemand, der havde en sko på :ohmy: Heldigvis nåede pigen ikke at fokusere rigtigt på billedet, så hun havde ikke opdaget tissemanden... jeg åndede lettet op - og er rigtigt glad for, at jeg nu ikke skulle til at have forældrestorm :woohoo:

Anmeld

29. maj 2010

NikiFin-vb

Charlotte d. 17. skrev: I øvrigt forstod jeg fint din historie, og jeg synes, du klarer dig godt skriftligt på dansk. Hvor længe har du boet her? 6år. Lærte dansk de første 2 år men så med børn herhjemme glemte det hele. Det er nemmere at skrive fordi man har tid til at tænke og slå op i ordbogen. Men jeg taler ikke særlig godt og min udtale er åbenbart svært at forstås af danskere.

Anmeld

29. maj 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg skulle røre dej til en sandkage med håndmikseren, og midt i processen ville jeg lige dufte til dejen for at se om der måske skulle tilsættes mere vanille. Det resulterede så lige i, at håret blev viklet totalt ind i håndmikseren (som jeg ikke havde slukket) og enden blev en mega bar plet uden hår :huh: Og det værste var, da jeg førsøgte at slukke mikseren, så satte jeg den på fuld skrue istedet. Men SÅ kom håret tilgengæld af!!!! :S Og på andenpladsen. For nogen år siden fik jeg en sprit ny arbejdsmobil, VIRKELIG dyr og VIRKELIG lækker, så de kunne komme i kontakt med mig når jeg var 'ude i marken' og/eller rundt på de forskellige afsnit. Eneste ulempe, den kunne ikke tåle vand. Fint nok. Jeg tog mobilen i brystlommen og gik på toilettet, og som jeg bukkede mig ned for at slå sædet op, så smuttede mobilen ud af lommen, og røg med et plask ned i kummen :blush: DET var godt nok pinligt :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.