NikiFin skrev:
fordi generelt synes jeg mænd er ikke velegnede til at passe børn.
Javel, ja. Det er lidt morsomt med den udmelding, efter at ha' læst om dine egne udfordringer. Jeg kan forsikre dig om, at jeg kan passe og opdrage børn - osse selvom jeg skulle blive alene. Det er der iøvrigt en del mænd der gør allerede.
På det andet spørgsmål - homoseksuelle voksede med heteroseksuelle er undtagelser og ikke regel.
Sikker da noget sludder. Hvor har du dog det fra? Har du lyst til at underbygge det?
Af de bøsser og lesbiske jeg kender, er stort set alle vokset op med heteroseksuelle forældre. At 'springe ud' over for sine forældre er for mange bøsser og lesbiske rigtig svært - og det ville det jo nok ikke være, hvis forældrene osse var homoseksuelle.
Synes du selv at børn som vokser op med homoseksuelle ikke bliver præget ef deres homoseksualitet? Og vil du selv have at dine egne børn opdrages af homoseksuelle?
Det ville jeg ikke ha' nogen som helst problemer med. Og, nej - jeg ser ingen tegn på, at det præger børns seksualitet at de vokser op med homoseksuelle forlældre. Men børn af homoseksuelle har nok et betydeligt mere nuanceret og tolerant syn på seksualitet end dig; det må siges at være en god ting.
Hvordan forestiller du dig, at børn af et lesbisk par skulle blive påvirket til at blive homoseksuelle? Tror du homoseksualitet smitter?
Anmeld