Lækre skuespillere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

Frunett skrev:
Mikael Persbrand svensk skuespiller der spiller Gunvald i Beck serien ....
Jaaahhh, Gunvald er SKØN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

kongster-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Pga. stemmen, charmen, poesien, intellektet - og mit livslange faderkompleks ;)
Jeg er med dig, Charlotte. Intellekt betyder noget! Jeg er sikker på at Clooney er et geni :-)

Anmeld

19. august 2010

k11923-vb

NikiFin skrev:
Pia S skrev:
George Clooney er jeg helt med på. Ham den meget unge som spiller Jacob i Twilight filmene er også hot.
jeg vil hellere have ham, kan ikke huske navnet http://ewausiello.files.wordpress.com/2009/02/jacksonrathbone_l_2.jpg
Det er da vist en pige ;-)))

Anmeld

19. august 2010

k11923-vb

Jeg kan også godt lide Johnny Depp - men kun som pirat ;-)) Og så har jeg altså noget med Jesper Lohmann. Han er ret flot i 'Lykkevej', men jeg har altså ikke kunne finde nogen billeder, hvor det lækre er tydeligt.

Anmeld

19. august 2010

Lars F-vb

k11923 skrev:
Jeg kan også godt lide Johnny Depp - men kun som pirat ;-))
Depp er god i alle sine film. Han er ikke lækker i dem alle sammen, men helt klart god. Min favorit i pirat-filmene er nu Keith Richards som Depps bror. Jeg er helt med på Clooney, og naturligvis Brad Pitt. 'Thelma og Louise' kan stadig få munden til at løbe i vand (og det har ikke noget med Thelma og Louise at gøre ...) Jeg ser alle Brad Pitt film - og nogen af dem er altså slemt ringe.

Anmeld

22. august 2010

NikiFin-vb

Mere om min yndlings. Har lige fundet en kort video med ham. Han er vært i den bulgarske Survivor Vlado Karamazov

Anmeld

22. august 2010

kongster-vb

Lars F skrev:
Depp er god i alle sine film. Han er ikke lækker i dem alle sammen, men helt klart god.
Not true. The Astronauts Wife er en elendig film og selv Depp trækker den ikke op på et acceptabelt niveau! Men udover den, er jeg enig. Har lige set Sweeney Todd igen igen og den er så fabelagtig. Har lyttet til soundtracket hele dagen i fredags og musikken drøner stadig rundt i hovedet på mig. Perfekt blanding af Jack-the-Ripper-London-stemning, teater og Shakespeare-agtigt drama

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.